GTX 460 v2

Data: 2012-02-06 10:20:50
Autor: Tadeusz
GTX 460 v2
Witam,
przymierzam się do kupna karty graficznej
i wypatrzyłem jakieś nowe wcielenie GTX 460,
właśnie v2, tylko strasznie cicho o tym w sieci.
Gdyby to była prawda to wygląda ciekawie:
http://www.top8000.com.pl/news-reader/items/nowy-palit-gtx460-v2-bezkonkurencyjny.html

a najbardziej podoba mi się ten:
http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-n460oc-1girev_30/
bo nie ukrywam, że ciche chłodzenie jest dla mnie ważne.

Może ktoś coś więcej wie na temat tego GTX 460 v2?
Warto kupić tego Gigabyta za 580 zł?

Tadeusz

Data: 2012-02-06 11:07:22
Autor: Vituniu
GTX 460 v2
[...]

Jesli w tabeli nie ma bledu, to cala "tajemnica" w tym,
ze do karty z "460" w nazwie wpakowano chip z "560"

Hint: GF114

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2012-02-06 14:26:40
Autor: Tadeusz
GTX 460 v2

Użytkownik "Vituniu" <> napisał w wiadomości ...

Jesli w tabeli nie ma bledu, to cala "tajemnica" w tym,
ze do karty z "460" w nazwie wpakowano chip z "560"

Hint: GF114

Grzebię w sieci i coś mi się wydaje, że to jednak inaczej
poskalowany i trochę podkręcony GF104 :(
a reszta to kreatywny marketing...
Mimo wszystko parametry wyglądają dość ciekawie
więc chyba się zdecyduję na tego Gigabyta

Tadeusz

Data: 2012-02-06 14:36:16
Autor: Vituniu
GTX 460 v2
Hint: GF114

Grzebię w sieci i coś mi się wydaje, że to jednak inaczej
poskalowany i trochę podkręcony GF104 :(

Ale ZTCW GF114 to wlasnie JEST "poskalowany
i trochę podkręcony GF104" ;)

Generalnie seria 500 powinna sie nazywac 400' (prim) :P

a reszta to kreatywny marketing...

Amen :)

Mimo wszystko parametry wyglądają dość ciekawie
więc chyba się zdecyduję na tego Gigabyta

Wszystko jest kwestia ceny... IMVHO porownaj
cene/wydajnosc do GTX560 i bedziesz wiedzial wszystko.

pozdrawiam,
Vituniu.

GTX 460 v2