GTX 750 na starej płycie

Data: 2015-05-18 21:16:36
Autor: Poldek
GTX 750 na starej płycie
zhbick wrote:

Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw,
czy zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31
/ P35 posiadającej PCI-E w wersji 1.0

Jeszcze sprawdź, czy zasilacz jest wystarczający dla takiej karty :-)

Data: 2015-05-18 21:31:31
Autor: zhbick
GTX 750 na starej płycie
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mjddqk$ai4$1@node2.news.atman.pl...

zhbick wrote:

[...]

Jest :)
Tagan TG420 - testowo ciągnie właśnie 8800 GTS 640 MB

GTX 750 na starej płycie