GTX560Ti - warto?

Data: 2011-03-14 21:32:18
Autor: Grzegorz Prędki
GTX560Ti - warto?
W dniu 2011-03-14 13:33, diverek pisze:
Witajcie
Warto kupować kartę jak w temacie, np. takiego Gigabyte GTX560Ti 1024MB
256Bit PCI-E OC ?
Chodzi mi o najlepszy stosunek możliwości do ceny w porównaniu z innymi
produktami w tym również z Radeonem w podobnym segmencie cenowym tj.
800-900zł. Zastanawiam się w sumie nad kilkoma kartami. Myślę jeszcze o
GTX460 i droższym od niego HD6870, ale najbardziej wydajnościowo-cenowo
skłaniam się właśnie do GTX560Ti tylko nie wiem czy słusznie.
Karta oczywiście do gier. Będzie pracowała na P67 z i5-2500K.
Najwcześniej chciałbym ją ponownie wymienić za 2 lata.

Nie wiem ile teraz kosztuje, ale popatrz na Gigabyte GTX470 SOC. Przekonstruowane PCB, inna sekcja zasilania i chlodzenie. Dobrze sie kreci, jest duzo cichsza i chlodniejsza niz referent.

GTX560Ti - warto?