GUS - dnur

Data: 2013-02-28 13:39:30
Autor: Mr. Misio
GUS - dnur
Jak sie tego pozbyc?

Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.

Nic za to nie placa.

Ksiegowosc ma dodatkowa robote. To juz bym wolal, zeby sobie Panie w tym czasie kawe pily i szlifowaly pazurki niz wertowaly formularze dla GUS. Albo robily cos przydatnego.

I jeszcze sla to mailami, co wlasnie ze spamu wyłowiłem.

To niech choc korespondencjÄ™ papierowa przysylaja.

:/

"Główny UrzÄ…d Statystyczny uprzejmie informuje, że PaÅ„stwa firma zostaÅ‚a objÄ™ta obowiÄ…zkiem sprawozdawczym: Sprawozdanie o miÄ™dzynarodowej wymianie usÅ‚ug za rok 2012 (DNU-R), który wynika  z  art. 30 ust. 3 ustawy o statystyce  publicznej z dnia 29 czerwca 1995 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 591) oraz rozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2011r. w sprawie programu badaÅ„ statystycznych statystyki publicznej na rok 2012 r. (Dz. U. Nr 173, poz. 1030, z późn. zm.)."

Data: 2013-03-02 08:28:31
Autor: Big Jack
GUS - dnur
Mr. Misio napisał:
Jak sie tego pozbyc?

Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe
zawracaja.

Ja też się z GUS bujam nieprzerwanie już kilka lat. Do szału mnie doprowadzają te elektroniczne formularze, które mogą ogarnąć tylko biurwy z GUS. Nigdy ich nie wypełniam, zawsze dzwonię i mówię żeby przepisali wszystko z poprzedniego bo nic się nie zmieniło. Nie omieszkam za każdym razem zwracać uwagi, że po jaką cholerę pochylają sie nad tak nieciekawym przypadkiem jak ja. Słabo mi się robi kiedy pomyślę że po zakończeniu 1 kwartału mogę znowu dostać te śmieci, co będzie dowodem na to, że "wylosowano" mnie kolejny rok :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-02 10:15:14
Autor: Mr. Misio
GUS - dnur
Użytkownik Big Jack napisał:
Mr. Misio napisał:
[...]

sie nad tak nieciekawym przypadkiem jak ja. SÅ‚abo mi siÄ™ robi kiedy
pomyślę że po zakończeniu 1 kwartału mogę znowu dostać te śmieci, co
będzie dowodem na to, że "wylosowano" mnie kolejny rok :/

Czyli czeka mnie dramat, powtorka z dramatu co rok? :(

Data: 2013-03-04 22:55:38
Autor: vvvvvv
GUS - dnur
Mr. Misio napisał:
[...]

jakiegoś ambitnego praktykanta trzeba zatrudnić i dac mu bardzo odpowiedzialne zadanie :)

Data: 2013-03-05 08:12:29
Autor: PesTYcyD
GUS - dnur
W dniu 2013-02-28 13:39, Mr. Misio pisze:
Jak sie tego pozbyc?

Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.
[...]

Pamiêtam, jak z GUS dosta³em plik formularzy do wype³nienia dotycz±cych emisji CO2 do atmosfery ;) Musia³em obliczaæ ile siê spala wêgla i ile wypuszczam zanieczyszczeñ kominem. Plus jakie¶ inne eko informacje, które by³y totalnie z dupy. Podali jakie¶ tam wzory, które wiele mi nie mówi³y i wype³nia³em to wszystko na chybi³ trafi³.

Data: 2013-03-05 14:52:42
Autor: WAM
GUS - dnur
On Thu, 28 Feb 2013 13:39:30 +0100, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Jak sie tego pozbyc?
[...]
I jeszcze sla to mailami, co wlasnie ze spamu wy³owi³em.

To niech choc korespondencjê papierowa przysylaja.
Wpisac adres nadawcy lub cala domene do filtra spamowego - ale nie
takiego co wrzuca do kosza list tylko do takiego ktory odrzuca
przyjmowanie poczty i powiadamia nadawce o bledzie :)

WAM

Data: 2013-03-05 15:55:29
Autor: Mr. Misio
GUS - dnur
U¿ytkownik WAM napisa³:
[...]

A myslisz, ze urzad panstwowy uzna, ze skoro cos nei dziala technicznie to oni maja problem a nie ja? Bo wg. mnie bedzie tak "my wyslalismy, na formularzu jest gdzie wysylac, poinformowalismy zatem, to ze cos komus tam gdzie wskazal nie dziala - to nie nasz problem" :]

Data: 2013-03-13 19:05:41
Autor: Mr. Misio
GUS - dnur
GUS - portal NIEprzyjazny uzytkownikowi

Dramat :(

Probuje spelnic nalozony na mnie obowiazek.

Niestety nie pamietam danych do logowania.

Nie ma automatu do odzyskania hasla.

Jest "...kontaktuj sie z administratorem w razie problemow"

Nie ma kontaktu do administratora!!!!

Oni mi utrudniają zrealizowanie nalozonych na mnie ustawą obowiązków sprawozdawczych! Ukrywaja przede mna to, co mam zrobić!

Mail, z ktorego dostalem info od GUS o moim obowiazku, odbija, odpisalem z prosba o pomoc...

NApisalem wiec na inny email, skoro nie ma do admina... Cofka nie przyszla, jednak czy to ktos przeczyta i czy odpowie?

Dodatkowo postanowilem wyslac pismo faksem

kolejno
1 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w dupie, nikogo nie ma"
2 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w dupie, nikogo nie ma"
3 faks - udalo sie, poloczylo, wyslalo, mam potwierdzenie!

skonczy sie tak, ze zaczne zakladac nowe konto, okaze sie ze juz mam, system sie rozsypie wywalajac ERROR, znow sie bede musial kontaktowac z Adminem, ktorego nie ma....

A zegar tyka...

GUS - dnur