GUS - dnur

Data: 2013-03-05 08:12:29
Autor: PesTYcyD
GUS - dnur
W dniu 2013-02-28 13:39, Mr. Misio pisze:
Jak sie tego pozbyc?

Wylosowali(??) mnie kilka lat temu i od tej pory rok w rok dupe zawracaja.
[...]

Pamiętam, jak z GUS dostałem plik formularzy do wypełnienia dotyczących emisji CO2 do atmosfery ;) Musiałem obliczać ile się spala węgla i ile wypuszczam zanieczyszczeń kominem. Plus jakieś inne eko informacje, które były totalnie z dupy. Podali jakieś tam wzory, które wiele mi nie mówiły i wypełniałem to wszystko na chybił trafił.

GUS - dnur