GUS - dnur

Data: 2013-03-13 19:05:41
Autor: Mr. Misio
GUS - dnur
GUS - portal NIEprzyjazny uzytkownikowi

Dramat :(

Probuje spelnic nalozony na mnie obowiazek.

Niestety nie pamietam danych do logowania.

Nie ma automatu do odzyskania hasla.

Jest "...kontaktuj sie z administratorem w razie problemow"

Nie ma kontaktu do administratora!!!!

Oni mi utrudniają zrealizowanie nalozonych na mnie ustawą obowiązków sprawozdawczych! Ukrywaja przede mna to, co mam zrobić!

Mail, z ktorego dostalem info od GUS o moim obowiazku, odbija, odpisalem z prosba o pomoc...

NApisalem wiec na inny email, skoro nie ma do admina... Cofka nie przyszla, jednak czy to ktos przeczyta i czy odpowie?

Dodatkowo postanowilem wyslac pismo faksem

kolejno
1 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w dupie, nikogo nie ma"
2 faks - nie odbiera automat, nic sie nie dzieje, sygnal "mamy cie w dupie, nikogo nie ma"
3 faks - udalo sie, poloczylo, wyslalo, mam potwierdzenie!

skonczy sie tak, ze zaczne zakladac nowe konto, okaze sie ze juz mam, system sie rozsypie wywalajac ERROR, znow sie bede musial kontaktowac z Adminem, ktorego nie ma....

A zegar tyka...

GUS - dnur