GUS - losowanie

Data: 2013-03-03 11:59:46
Autor: Budzik
GUS - losowanie
Znowucoś wygrałem... znowu wolałbym nie wygrać... A szóstka cały czas mnie w totku omija...

GUS - badanie firm.
Przesłali mi formularz do wupełnienia o mojej DG.

Pytanie
- to jakas sciema?
- dlaczego dostałem go z Łodzi a przysłąli do Poznania?
- jakie grożą konsekwencje za niewypełnienie?
- jakie grożą konsekwencje za wypełnienie niechlujne i np. popełnienie błędu?
- jakie grożą konsekwencje za ogólne nakłamanie w tym wniosku?

Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Data: 2013-03-03 15:33:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
GUS - losowanie
> - to jakas sciema?
nie
> - dlaczego dostałem go z Łodzi a przysłąli do Poznania?
Bo tam akurat jest komórka odpowiedzialna za ten rodzaj badań. Możesz to sprawdzić na stronie GUS.
Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem (mnie też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju firm było losowanych.

Krzysztof

Data: 2013-03-03 18:03:39
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Krzysztof Jodłowski napisał:

Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem
(mnie też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju
firm było losowanych.

Trzeba być nieziemski farciarzem, żeby do 10% załapywać się od lat co
roku. Losowanie to ściema. "masz jelenia to go duś, jak się zesra to go
puść" - tak to działa w wykonaniu GUS.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 22:36:17
Autor: Mr. Misio
GUS - losowanie
Użytkownik Big Jack napisał:
[...]

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

:/

Data: 2013-03-03 19:28:29
Autor: witek
GUS - losowanie
Mr. Misio wrote:

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

Data: 2013-03-04 08:07:50
Autor: krys
GUS - losowanie
witek wrote:

Mr. Misio wrote:

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu
slac"

a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

I dane z sufitu wpisane na "odwal się"...

J.

www.kontestacja.com

Data: 2013-03-04 08:26:18
Autor: spp
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-04 08:07, krys pisze:

[...]

I 'GUS kłamie".

--
spp

Data: 2013-03-04 08:32:44
Autor: krys
GUS - losowanie
spp wrote:

[...]

Z niewolnika nie masz pracownika. Jak Ci każą pod rygorem wypełniać ich durne ankietki, to nie ma się co dziwić, że przedsiębiorcy wolą poświęcić czas na to, co ważne, niż na wymysły urzędasów.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2013-03-04 12:29:34
Autor: Mr. Misio
GUS - losowanie
Użytkownik krys napisał:
spp wrote:

[...]

Trudno sie nie zgodzic :)

Data: 2013-03-03 15:43:05
Autor: Arek
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-03 12:59, Budzik pisze:
Znowucoś wygrałem... znowu wolałbym nie wygrać... A szóstka cały czas mnie
[..]
Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Wyrzuć do kosza.
Raz wypełnisz i będą Cię nękać do końca życia.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-03-03 18:12:37
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Arek napisał:

Wyrzuć do kosza.
Raz wypełnisz i będą Cię nękać do końca życia.

A tak to tylko zapłaci bodaj 5000zł kary. Dobrze by było jeśli tylko raz, a nie co roku.
BTW, jak tam pozew przeciwko mnie? 7 lat już go piszesz, a ja nie wytrzumuję tego napięcia :P Sam ten czas pisania wyrywa mnie z butów, jak pozew dostanę, to na miejscu padnę trupem.
Do Budzika: post Arka spuść w toalecie we własnym, dobrze pojętym interesie.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 18:38:37
Autor: Arek
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-03 18:12, Big Jack pisze:
A tak to tylko zapłaci bodaj 5000zł kary. Dobrze by było jeśli tylko
raz, a nie co roku.

Nie znam nikogo kto to wyrzucił do kosza i zapłacił jakąkolwiek karę.
Nie daj się zastraszyć takim jak ten anonim.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-03-03 19:07:54
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Arek napisał:

Nie znam nikogo kto to wyrzucił do kosza i zapłacił jakąkolwiek karę.

I w/g Ciebie jest to dowód na to, że takich nie ma...

Nie daj się zastraszyć takim jak ten anonim.

Od straszenia to są duchy. W materiałach przesłanych od GUS jest pouczenie, które Ty sugerujesz zlać. Każdy ponosi konsekwencje swojego działania. Tylko jestem ciekaw, czy gdyby Budzik posłuchał Ciebie wbijającego go na minę i przyszłoby mu płacić grzywnę, to poczułbyś się do jej zapłacenia? Stawiam dolary przeciw żołędziom, że Twój honor prysnąłby jak mydlana bańka.
Czemu tak zgrabnie przemilczasz sprawę pozwu?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 20:26:40
Autor: Arek
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-03 19:07, Big Jack pisze:

Od straszenia to są duchy. W materiałach przesłanych od GUS jest
pouczenie, które Ty sugerujesz zlać.

Tak - ciepłym moczem.

Czemu tak zgrabnie przemilczasz sprawę pozwu?

Jakiego pozwu anonimie?
Przeciw komu?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-03-03 21:16:09
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Arek napisał:

Jakiego pozwu anonimie?
Przeciw komu?

Przeciwko mnie. Nie za dużo masła żresz? Nawet prokuraturę miałeś do tego zaangażować (tak jakby miała być na Twoich usuługach lol )

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-04 20:38:59
Autor: Arek
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-03 21:16, Big Jack pisze:
Przeciwko mnie. Nie za dużo masła żresz? Nawet prokuraturę miałeś do
tego zaangażować (tak jakby miała być na Twoich usuługach lol )

Ale Ty to jesteś kto?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-03-05 07:28:20
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Arek napisał:

Ale Ty to jesteś kto?

Niezmiennie ten sam. Jakoś lata temu nie przeszkadzało Ci w potrząsaniu szabelką (skierowaniem pozwem), że z imienia i nazwiska nie jest Ci dane mnie znać.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 18:59:36
Autor: Budzik
GUS - losowanie
Użytkownik Big Jack aaaaa@bbbbb.zz ...

[...]

Dlatego pytam o konsekwencje.
Ale żeby było śmieszniej - na razie raczej nic nie musze wypełniać bo wysłali to listem zwykłym...

Data: 2013-03-03 20:15:29
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Budzik napisał:

Dlatego pytam o konsekwencje.
Ale żeby było śmieszniej - na razie raczej nic nie musze wypełniać bo
wysłali to listem zwykłym...

To na razie chyba nie masz powodu do zmartwień ;) Tak na marginesie, sprawozdawczość chcą od Ciebie w wersji papierowej, czy elektronicznej?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 22:59:38
Autor: Budzik
GUS - losowanie
[...]

przysłali zarówno wniosek papierowy jak i login.
Ale napisali, ze dla podmiotów o zatrudnieniu poniżej 5 osób można papierowo.

Data: 2013-03-05 07:54:32
Autor: Liwiusz
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-03 18:12, Big Jack pisze:
Do Budzika: post Arka spuść w toalecie we własnym, dobrze pojętym
interesie.

Czemu nie widzę jego postów i kto to Arek?

--
Liwiusz

Data: 2013-03-05 09:11:50
Autor: Krzysztof Jodłowski
GUS - losowanie
Czemu nie widzę jego postów i kto to Arek?

Bo autor je kasuje od razu po puszczeniu i na czytnikach nie widać, ale google pamiętają:

https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!topic/pl.soc.prawo/gzqlMFCQlJ8

--
Krzysztof

Data: 2013-03-05 11:06:44
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Krzysztof Jodłowski napisał:

Czemu nie widzę jego postów i kto to Arek?

Bo autor je kasuje od razu po puszczeniu i na czytnikach nie widać,

Albo ma go w KF :) I jeszcze dwa linki do poczytania
http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan
http://web.archive.org/web/20051023185357/http://www.raf256.com/arnold/#begining

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-05 11:13:38
Autor: Liwiusz
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-05 11:06, Big Jack pisze:

http://web.archive.org/web/20051023185357/http://www.raf256.com/arnold/#begining

"prawdopodobnie wynajoł grupę"

No, po czymś takim odechciewa mi się czytać tego burdla ;)

--
Liwiusz

Data: 2013-03-03 23:33:58
Autor: cef
GUS - losowanie
Budzik wrote:

Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Serio będziesz wypełniał ręcznie?
Przecież podesłali instrukcję do www.

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

Data: 2013-03-03 19:29:49
Autor: witek
GUS - losowanie
cef wrote:
Budzik wrote:

[...]

to zalezy co chcesz osiagnac.
papier przyjmie wszystko, a na www musisz myslniki w nr telefonu odpowiednio wpisywac bo jak nie to dostaniesz g....

Data: 2013-03-04 06:59:36
Autor: Budzik
GUS - losowanie
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Serio będziesz wypełniał ręcznie?

Na razie nie będe wypełniał w ogóle - przeciez nic nie dostałem (patrz list zwykły) :)
Ale chcąc być upierdliwym, wypełniłbym zdecydowanie ręcznie.

Przecież podesłali instrukcję do www.

Ale nie podesłali cukierków. Więc nie widzę powodu ułatwiania im pracy...

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.
? Jakieś szczegóły?

Data: 2013-03-04 11:48:10
Autor: cef
GUS - losowanie
Budzik wrote:

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

? Jakieś szczegóły?

A to zależy jaki formularz.
Ja tam kiedyś coś -oczywiście przypadkiem- pominąłem, to i cały blok odpadł
a w jednym odpowiadałem ściśle na pytania
(wiedząc, że intencja jest inna) i formularz się skracał drastycznie ;-)
Ale www  ma swoje złe strony - czasem nie przyjmuje danych w formacie
intuicyjnym i trzeba się namęczyć - jak witek pisał.

GUS - losowanie