GUS - losowanie

Data: 2013-03-03 15:33:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
GUS - losowanie
> - to jakas sciema?
nie
> - dlaczego dostałem go z Łodzi a przysłąli do Poznania?
Bo tam akurat jest komórka odpowiedzialna za ten rodzaj badań. Możesz to sprawdzić na stronie GUS.
Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem (mnie też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju firm było losowanych.

Krzysztof

Data: 2013-03-03 18:03:39
Autor: Big Jack
GUS - losowanie
Krzysztof Jodłowski napisał:

Jesteś mniejszym szczęściarzem niż w Lotto. Jak do nich dzwoniłem
(mnie też kiedyś trafiło), to powiedzieli że ok. 10% tego rodzaju
firm było losowanych.

Trzeba być nieziemski farciarzem, żeby do 10% załapywać się od lat co
roku. Losowanie to ściema. "masz jelenia to go duś, jak się zesra to go
puść" - tak to działa w wykonaniu GUS.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 22:36:17
Autor: Mr. Misio
GUS - losowanie
Użytkownik Big Jack napisał:
[...]

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

:/

Data: 2013-03-03 19:28:29
Autor: witek
GUS - losowanie
Mr. Misio wrote:

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

Data: 2013-03-04 08:07:50
Autor: krys
GUS - losowanie
witek wrote:

Mr. Misio wrote:

Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu
slac"

a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

I dane z sufitu wpisane na "odwal się"...

J.

www.kontestacja.com

Data: 2013-03-04 08:26:18
Autor: spp
GUS - losowanie
W dniu 2013-03-04 08:07, krys pisze:

[...]

I 'GUS kłamie".

--
spp

Data: 2013-03-04 08:32:44
Autor: krys
GUS - losowanie
spp wrote:

[...]

Z niewolnika nie masz pracownika. Jak Ci każą pod rygorem wypełniać ich durne ankietki, to nie ma się co dziwić, że przedsiębiorcy wolą poświęcić czas na to, co ważne, niż na wymysły urzędasów.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2013-03-04 12:29:34
Autor: Mr. Misio

[...]