GUS - losowanie

Data: 2013-03-03 23:33:58
Autor: cef
GUS - losowanie
Budzik wrote:

Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Serio będziesz wypełniał ręcznie?
Przecież podesłali instrukcję do www.

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

Data: 2013-03-03 19:29:49
Autor: witek
GUS - losowanie
cef wrote:
Budzik wrote:

[...]

to zalezy co chcesz osiagnac.
papier przyjmie wszystko, a na www musisz myslniki w nr telefonu odpowiednio wpisywac bo jak nie to dostaniesz g....

Data: 2013-03-04 06:59:36
Autor: Budzik
GUS - losowanie
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

Serio będziesz wypełniał ręcznie?

Na razie nie będe wypełniał w ogóle - przeciez nic nie dostałem (patrz list zwykły) :)
Ale chcąc być upierdliwym, wypełniłbym zdecydowanie ręcznie.

Przecież podesłali instrukcję do www.

Ale nie podesłali cukierków. Więc nie widzę powodu ułatwiania im pracy...

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.
? Jakieś szczegóły?

Data: 2013-03-04 11:48:10
Autor: cef
GUS - losowanie
Budzik wrote:

A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

? Jakieś szczegóły?

A to zależy jaki formularz.
Ja tam kiedyś coś -oczywiście przypadkiem- pominąłem, to i cały blok odpadł
a w jednym odpowiadałem ściśle na pytania
(wiedząc, że intencja jest inna) i formularz się skracał drastycznie ;-)
Ale www  ma swoje złe strony - czasem nie przyjmuje danych w formacie
intuicyjnym i trzeba się namęczyć - jak witek pisał.

GUS - losowanie