GW Prawda nie dopowiedziała: Trzej warszawiacy na gościnnych występach wyręczyli tchórzliwych Gdańszczan

Data: 2019-02-22 17:10:47
Autor: A. Filip
GW Prawda nie dopowiedziała: Trzej warszawiacy na gościnnych występach wyręczyli tchórzliwych Gdańszczan
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24482508,gdansk-lech-walesa-o-ks-jankowskim-byl-moim-przyjacielem.html
22.02.2019 12:34 [...] Obecność pomnika ks. Jankowskiego w Gdańsku budziła sprzeciw wielu
mieszkańców miasta. W nocy 21 lutego 2019 r. monument ks. Jankowskiego
został przewrócony. [KONIEC]

IMHO to tak perfidna sugestia że to mieszkańcy Gdańska a nie trzej
mieszkańcy Warszawy wzięli los pomnika na swoje barki.  Taka zbitka
prawdziwych twierdzeń tworząca fałszywą sugestie w sposób mogący
sugerować (po tylu razach) perfidną premedytacje. IMHO specialite de GW.

https://warszawawpigulce.pl/policja-podaje-szczegoly-zatrzymania-3-warszawiakow-za-zniewazenie-pomnika/
Policja podaje szczegóły zatrzymania 3 warszawiaków ,,za znieważenie pomnika"
21 lutego 2019 [...] skierował natychmiast funkcjonariuszy, którzy w wyniku podjętej
interwencji zatrzymali trzech mężczyzn w wieku 39,40 i 41 lat,
mieszkańców Warszawy. [...]

Data: 2019-02-22 12:56:01
Autor: Zenek Kapelinder
GW Prawda nie dopowiedziała: Trzej warszawiacy na gościnnych występach wyręczyli tchórzliwych Gdańszczan
Niech za obronce wezma znanego warszawskiego adwokata. Bez niego dostana po pol roku w zawiasach z nim po dwa lata bez zawiasow.

Data: 2019-02-23 13:14:41
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

IMHO to tak perfidna sugestia że to mieszkańcy Gdańska a nie trzej
mieszkańcy Warszawy wzięli los pomnika na swoje barki.  Taka zbitka

zapewniam że mieszkańczy gdańska w przeciwieństwie do ciebie nie popierają
pedofilii i chcą usunięcia pomnieka

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 13:22:16
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
> [...]

mieszkańcy Warszawy wzięli los pomnika na swoje barki.  Taka zbitka

zapewniam że mieszkańczy gdańska w przeciwieństwie do ciebie nie popierają

Lech Wałęsa TEŻ?  Czy może Lech Wałęsa reprezentuje cały Naród w sprawie
Konstytucje ale w sprawie Jankowskiego nie reprezentuje nawet Gdańszczan?

--
A. Filip

Data: 2019-02-23 15:35:35
Autor: Pisiorowy Escobar
GW Prawda nie dopowiedziała: Trzej warszawiacy na gościnnych występach wyręczyli tchórzliwych Gdańszczan

> zapewniam że mieszkańczy gdańska w przeciwieństwie do ciebie nie popierają
> pedofilii i chcą usunięcia pomnieka

Lech Wałęsa TEŻ

zapytać go nie umiesz?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 13:15:30
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

adamowicz był za usunięciem pomnika, możesz przypomnieć ile % dostał w
wyborach?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-23 13:23:33
Autor: A. Filip
[...]

A pomnik usunął?  "Chce ale nie mogę" to często bardzo wygodna pozycja
dla polityków.

--
A. Filip

Data: 2019-02-23 15:36:14
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> wyborach?

A pomnik usunął?  "Chce ale nie mogę" to często bardzo wygodna pozycja

głupiś czy o drogę pytasz ?
chciał i mógł - jakoś nie zdążył

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

GW Prawda nie dopowiedziała: Trzej warszawiacy na gościnnych występach wyręczyli tchórzliwych Gdańszczan