GW donosi: IKEA wspiera rozwiązłość seksualną"ş×üB  Ÿ6ˇ na dzieciach

Data: 2019-07-12 18:58:08
Autor: A. Filip
GW donosi: IKEA wspiera rozwiązłość seksualną"ş×üB  Ÿ6ˇ na dzieciach
japanizer@japanizer.org pisze:
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24987138,pro-prawo-do-zycia-protestuje-pod-ikea-z-glosnikow-ikea.html

  "Pro-prawo do życia" pikietuje pod Ikeą. Z głośników: Ikea wspiera rozwiązłość   seksualną i gwałty na dzieciach

PiSiorstwu odbija od upałów?

A to niby PiS robi *bezpośrednio* ?  To czy PiS jest na rękę że to robi
"ktoś trzeci" to osobna kwestia.

A jak tak naprawdę IKEA jest za LGBT poznamy dopiero po tym czy
nie zmieni śpiewki jak sprzedaż zleci (o parę/paręnaście procent).
Okażą się "zwykłymi kapitalistycznymi dupkami" czy firmą z zasadami za
które są gotowi płacić?  Jakoś mało wierze że postawią na zasady przy
parunastu procentach spadku sprzedaży w Polsce ale szansę na aż taki
sprawek nie są "imponujące".

P.S. A tytuł jest według zasady że w kwestii gwałtów na dzieciach
obowiązuje zasada domniemania winy chyba że ktoś jest Wielkim Reżyserem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 19:00:02
Autor: Budzik
GW donosi: IKEA wspiera rozwiązłość seksualną i gwałty na dzieciach
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

A ten znowu swoje...
A pytany o fakty zamilkł...

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-07-12 21:36:32
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

To rzuć mi _niewykastrowane_ FAKTY np. według Gazecinki Wybiórczej.

Faktem jest że IKEA "jakoś" promowała LGBT.
Faktem jest że po reakcji na intranecie z cytatami ze Starego Testamentu
pracownik został zwolniony (pracodawca antysemicki?).

Cytaty które rzucił _bez prowokacji ze strony pracodawcy_ byłyby IMHO
całkiem zasadną podstawą do zwolnienia.  Czyli sprawa sprowadza się do
tego czy działania IKEA były "wystarczająco usprawiedliwiające" REAKCJE.
DOKŁADNE opisy co robiła IKEA "się różnią" a sama IKEA AFAIR leci po
linii że nie upubliczni sporu z pracownikiem.

Mi się po prostu nie chce tracić własnego czasu na przebijanie się przez
"zaciemnianie sprawy" przez OBIE strony i dochodzenie czego w opisach
brakuje.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-07-12 16:22:16
Autor: japanizer
On Friday, July 12, 2019 at 9:39:46 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

To rzuć mi _niewykastrowane_ FAKTY np. według Gazecinki Wybiórczej.

Faktem jest że IKEA "jakoś" promowała LGBT.

Andrzejek za to promuje głupotę, głównie swoją i swoich kolegów-naziolków.

Data: 2019-07-13 05:45:55
Autor: A. Filip
> [...]

To rzuć mi _niewykastrowane_ FAKTY np. według Gazecinki Wybiórczej.

Faktem jest że IKEA "jakoś" promowała LGBT.
[...]

Andrzejek za to promuje głupotę, głównie swoją i swoich
kolegów-naziolków.

Gdzie byłaby Polska gdyby nie ofiarny trud towarzyszy stalinowskich
antyfaszystów internacjonalistów takich jak Michnik Szwedzki?!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 22:44:22
Autor: u2
GW donosi: IKEA wspiera rozwiązłośL_s;ąé,šŠgs9Š sŸ6ˇ)Úw8žr&œ
W dniu 12.07.2019 o 21:36, A. Filip pisze:
Faktem jest że IKEA "jakoś" promowała LGBT.

eeee tam, jaka promocja ? wyrzucenie ze względów ideologicznych raba rabotnika to promocja ? chyba anty-promocja ?:)))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-13 13:00:01
Autor: Budzik
[...]

No przeciez o  tym cały czas pisze - masz wyrobione zdanie pt ikea promuje homoseksualizm (a moze jeszcze coś gorszego?) chociaz nie masz pojecia co tak naprawde zaszło...

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2019-07-13 15:57:46
Autor: A. Filip
[...]

Ja nie jestem kapitalistycznym krwiopijcą żebym _automatycznie_
domniemywał na korzyść pracodawcy a nie zwolnionego pracownika.

Jak ty masz pojęcie co naprawdę zaszło to wal linkiem na wersję bez
wyciętych faktów które nie pasują do z góry założonego wniosku.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-13 17:00:00
Autor: Budzik
[...]

Nie bredz, to nie jest sprawa cywilna tylko polityczna.

Jak ty masz pojęcie co naprawdę zaszło to wal linkiem na wersję bez
wyciętych faktów które nie pasują do z góry założonego wniosku.

Ja wiem tylko tyle co napisano: gosc zaczał wklejac teksty o tym ze trzeba zabijac homoseksualistów.
No to chyba nic dziwnego ze go zwolniono?

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2019-07-13 20:49:19
Autor: A. Filip
[...]

Czyli sąd pracy rozpatrujący skargę pracownika na zwolnienie z pracy
przez IKEA będzie z definicji sądem politycznym?  IMHO sąd raczej+ nie
przywróci do pracy ale _odszkodowanie_ to już zupełnie co innego.

[...]

Pracownik _w reakcji_ na nachalne (jego przynajmniej średnio uzasadnionym
zadaniem) promowanie przez pracodawcę LGTB zacytował tekst ze
*Starego* Testamentu jako uzasadnienie dlaczego to "nie dla wszystkich
to/homoseksualizm jest OK". Jeśli TY traktujesz ten cytat dosłownie w
21 wieku to musisz być straszliwym (*i głupim*) antysemitą :-)
Może jednak wysilisz swój mały rozumek brnąc przez to pole minowe?
Bo jak na razie włazisz na polityczne miny jak pokazowy kandydat do
Nagrody Darwina.

Tolerancja to ostre ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-15 17:59:58
Autor: Budzik
[...]

Nie sad. Temat w przestrzeni publicznej.

[...]

Jakby chciał powiedziec, ze nie lubi homoseksualistów i miał do tego odpowiednie przygotowanie kulturowe to z pewnoscia by mu sie to udało w kulturalny sposób.
Jeżeli zacytował tekst o zabijaniu homoseksualistów to musial liczyc sie z tym, ze zostanie to odebrane deczko inaczej niz uwaga o nie lubieniu LGBT cokolwiek dla tego pracownika ten termin oznacza.

Jeśli TY traktujesz ten cytat
dosłownie w 21 wieku to musisz być straszliwym (*i głupim*)
antysemitą :-)

Jesli ty uwazasz, ze gosc chciał kulturalnie i delikatnie zwrocic uwage na jego zdaniem nachalne propagowanie homoseksualizmu i jedyny sposób jaki na to znalazł to taki dobór tekstu to musisz być nieżle głupi albo naiwny.

Może jednak wysilisz swój mały rozumek brnąc przez to
pole minowe?

I wzajemnie

Bo jak na razie włazisz na polityczne miny jak pokazowy
kandydat do Nagrody Darwina.

Ja? Przeciez to ty wyrobiłes sobie zdanie o 'nachalnym propagowaniu LGBT" nie majac zielonego pojecia w czym rzecz, za to chetnie łykasz tłumaczenie dobrych intencji kogoś kto delikatnie zwraca uwage tekstami o zabijaniu...

Tolerancja to ostre ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.

Nie ma tolerancji dla pewnych przekonań i niestety jezeli ktos zamienia forme dyskusji z delikatnej i subtelnej na sugestie zabijania to musi liczyc sie z konsekwencjami.

BTW czy ty sie juz w ogole dowiedziałes co tam takiego nachalnego było na tym szkoleniu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2019-07-16 15:15:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

Miały rację średniowieczne skryby, że Biblię zamykały na kłódkę.

JB

Data: 2019-07-18 09:02:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

BTW czy ty sie juz w ogole dowiedziałes co tam takiego nachalnego było na tym szkoleniu?

przecież tego trolla fakty niespecjalnie zainteresują

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-18 09:00:50
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

A jak tak naprawdę IKEA jest za LGBT poznamy dopiero po tym czy
nie zmieni śpiewki jak sprzedaż zleci (o parę/paręnaście procent).

mam pytanie - czy ty naprawdę jesteś tak totalnie i bezdennie głupi że wierzysz
w spadek sprzedaży ikei?