GW donosi: ¦wiat protestuje przeciw literackiemu Noblowi! :-)

Data: 2019-10-11 21:11:12
Autor: A. Filip
GW donosi: ¦wiat protestuje przeciw literackiemu Noblowi! :-)
https://wyborcza.pl/7,75410,25294279,literacki-nobel-2019-kim-jest-drugi-noblista-peter-handke.html
 Protesty po literackim Noblu dla Petera Handkego. "Jeste¶my pora¿eni wyborem"
10 pa¼dziernika 2019 | 16:11

Po przyznani literackiego Nobla Peterowi Handkemu protestuj±
m.in. amerykañski PEN Club, Bo¶niacy, Slavoj ¯i¿ek i Salman
Rushdie. Czym na to zas³u¿y³? [...]

Komitet Noblowski ma *zawsze* racje! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-12 07:04:53
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 21:11, A. Filip pisze:

Komitet Noblowski ma *zawsze* racje! ;-)

Zachowanie typowe dla potomków "ch³opów folwarcznych". Zamiast siê cieszyæ z sukcesów O.Tokarczyk zaczynacie j± opluwaæ. Jakie¿ to katolickie!
--
Runt

Data: 2019-10-12 01:37:07
Autor: Jacek Bialy
GW donosi: ¦wiat protestuje przeciw literackiemu Noblowi! :-)
            -- - Zachowanie typowe dla potomków "ch³opów folwarcznych". Zamiast siê
cieszyæ z sukcesów O.Tokarczyk zaczynacie j± opluwaæ. Jakie¿ to katolickie!
-- -- -- -- --

Jak zwykle da³e¶ siê sprowokowaæ pawianie. Przecie¿ Filip nie pisa³ o Tokarczuk, tylko o innym laureacie.  Nawet kurwa nie czytasz tego, na co odpowiadasz debilu. Na szczê¶cie inni ciê widz±, wiêc wskakuj na ga³±¼ i bujaj siê!

JB

Data: 2019-10-12 11:18:03
Autor: chędożnik
piernik (czyli odpowiedzi) i wiatraki (czyli posty) na newsgrupie
W dniu 2019-10-12 o 10:37, Jacek Bialy pisze:
[...]

Gdy Runtowi (wielokrotnie) zwraca³em uwagê, ¿e nie
odpowiada na temat, to bardzo merytorycznie ...
wysy³a³ mnie do oficera prowadz±cego.

--
Ju¿ nikt nie za³atwi gangstera tak jak to zrobi³ James Caan w filmie "Z³odziej".

Data: 2019-10-12 02:27:01
Autor: japanizer
On Saturday, October 12, 2019 at 6:18:03 PM UTC+9, chêdo¿nik wrote:
> [...]
> -- -- -- -- --

Gdy Runtowi (wielokrotnie) zwraca³em uwagê, ¿e nie
odpowiada na temat, to bardzo merytorycznie ...

Przecie¿ tu akurat ma racjê. Andrzejek z brunatn± sraczk± w g³owie nawi±zuje do tego, ¿e Handke pojawi³ siê na pogrzebie Miloszevicia - jako dowód temu, ¿e Tokarczuk równie¿ Nobel siê nie nale¿a³.

Grupowy ubek i ty dali¶cie siê sprowokowaæ jak pawiany...

Data: 2019-10-12 13:02:09
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

jako dowód temu, ¿e Tokarczuk równie¿ Nobel siê nie nale¿a³.

Grupowy ubek i ty dali¶cie siê sprowokowaæ jak pawiany...

To by³y "osobne procesy ale s±d ten sam".
Jak *wolno* krytykowaæ literackiego noblistê (jak GW ochoczo donosi)
to stawianie literackiej noblistki poza krytyk± "mog³oby" wygl±daæ
jak seksizm.  Seksizmowi mówimy stanowcze NIE! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-12 04:35:56
Autor: japanizer
On Saturday, October 12, 2019 at 8:04:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

to stawianie literackiej noblistki poza krytyk± "mog³oby" wygl±daæ
jak seksizm.  Seksizmowi mówimy stanowcze NIE! ;-)

Czyli jakie masz zarzuty przeciwko Tokarczyk, PiSdo na kaczych ³apach?

Data: 2019-10-12 14:51:58
Autor: Trefni¶
W dniu .10.2019 o 13:35 <japanizer@japanizer.org> pisze:

Czyli jakie masz zarzuty przeciwko Tokarczyk, PiSdo na kaczych ³apach?

Kto to jest Tokarczyk, intelektualisto?

--
Trefni¶

Data: 2019-10-12 06:46:11
Autor: japanizer
On Saturday, October 12, 2019 at 9:52:11 PM UTC+9, Trefni¶ wrote:

> Czyli jakie masz zarzuty przeciwko Tokarczyk, PiSdo na kaczych ³apach?

Kto to jest Tokarczyk, intelektualisto?

Y to taka literka na klawiaturze obok U, geniuszu.

Data: 2019-10-12 15:57:54
Autor: Trefni¶
W dniu .10.2019 o 15:46 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Kto to jest Tokarczyk, intelektualisto?

Y to taka literka na klawiaturze obok U, geniuszu.

Ja klawiatury z cyrylic± nie znam.
Czytaj pytanie i odpowiedz na nie, analfabeto.

--
Trefni¶

Data: 2019-10-13 07:29:14
Autor: Runt
W dniu 2019-10-12 o 11:27, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No paczpan, jaki¶ chêdo¿nik (kolejna ksywka) chce zwracac mi uwagê, ¿e jakis sukinsyn o ksywce jacek bia³y z braku argumentów obrzuca mnie obelgami. Mo¿e by tak te pajace naprawianie swiata zaczeliby od siebie?

--
Runt

Data: 2019-10-13 11:53:05
Autor: Jacek Bialy
> [...]

   -- - Przecie¿ tu akurat ma racjê. Andrzejek z brunatn± sraczk± w g³owie nawi±zuje do tego, ¿e Handke pojawi³ siê na pogrzebie Miloszevicia - jako dowód temu, ¿e Tokarczuk równie¿ Nobel siê nie nale¿a³.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A gdzie on tego dowodzi?  W którym miejscu 'zaczyna³ opluwaæ Tokarczuk', co jawnie mu zarzuca u¿ytkownik Runt?

JB

Data: 2019-10-14 07:10:51
Autor: Runt
W dniu 2019-10-13 o 20:53, kapu¶ Jacek Bialy pisze:
[...]

POtrafisz debilu czytaæ ze zrozumieniem?

--
Runt

Data: 2019-10-14 06:48:24
Autor: Jacek Bialy
[...]

Je¶li nie jemu to zarzucasz, to odpowiadasz nie na temat.

JB

Data: 2019-10-14 21:04:22
Autor: Runt
W dniu 2019-10-14 o 15:48, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz jeszcze co¶ do POwiedzenia g³upku?

--
Runt

Data: 2019-10-14 14:30:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

¯e jeste¶ mato³ - nie rozumiesz tego co czytasz (albo w ogóle nie czytasz), dlatego odpowiadasz nie na temat. A teraz poskakaj sobie...

JB

Data: 2019-10-15 06:58:05
Autor: Runt
W dniu 2019-10-14 o 23:30, MATO£ Jacek Bialy pisze:
[...]

Co ty POwiesz TWAT? Jak sie czujesz PO lobotomii? ;-))

- nie rozumiesz tego co czytasz

ARSE, twego be³kotu nikt nie jest w stanie zrozumieæ. Nawet ty nie rozumiesz co be³koczesz. Nie masz argumentów wiêc be³koczesz jak "potêpiony".

(albo w ogóle nie czytasz),

Idz do jakiego¶ szamana, mo¿e ci POmo¿e rozwi±zaæ twoje problemy! ;-)))

dlatego odpowiadasz nie na temat.

Twoje odPOwiedzi s± wy³±cznie na temat. "Chcesz banana?" ;-))

A teraz poskakaj sobie...

Sied¼ na drzewie pawianie! Sied¼! ;-))

--
Runt

Data: 2019-10-15 14:13:06
Autor: mrbluesky.pl
piernik (czyli odpowiedzi) i wiatraki (czyli posty) na newsgrupie
Sie was wszystkich czyta jak Kawke ;P

Data: 2019-10-13 12:03:23
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Gdy Runtowi (wielokrotnie) zwraca³em uwagê, ¿e nie
odpowiada na temat, to bardzo merytorycznie ...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pawian Runt reaguje ¿ywio³owo - odpowiada w trakcie czytania tekstu, potem czyta resztê bez ogarniecia ca³o¶ci, st±d czêsto sobie zaprzecza (i ³atwo go do tego sprowokowaæ :). Wszelkie uwagi i epitety pod swoim adresem odwraca vice versa, co wskazuje na rozwój intelektualny na poziomie dziecka w piaskownicy.
Je¿eli bêdziemy traktowaæ go powa¿nie (czyli próbowaæ rozmawiaæ z nim merytorycznie), wtedy ca³a ta grupa zamieni siê w piaskownicê, a potem w ma³pi gaj.

JB

Data: 2019-10-14 07:19:40
Autor: Runt
W dniu 2019-10-13 o 21:03, psikuta Jacek Bialy pisze:
Gdy Runtowi (wielokrotnie) zwraca³em uwagê, ¿e nie
odpowiada na temat, to bardzo merytorycznie ...
wysy³a³ mnie do oficera prowadz±cego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Pawian Runt

Psikuta Bie³yj reguje jak go wyszkolili w SB. Odwraca kota ogonem.

reaguje ¿ywio³owo - odpowiada w trakcie czytania tekstu,

Tak sie prowadzi dialog palancie. To nie raport który pisa³e¶ w czasach kiedy by³e¶ SB-ekiem.

potem czyta resztê bez ogarniecia ca³o¶ci,

Twoja ca³o¶c to jeden be³kot.

st±d czêsto sobie zaprzecza

Co ty POwiesz pawianie Ka³ecki?

(i ³atwo go do tego sprowokowaæ :).

Mam z tego niez³y ubaw! ;-)))

Wszelkie uwagi i epitety pod swoim adresem odwraca vice versa,

Tak pawianie Ka³ecki. Na drzewo Ka³ecki! Spadaj Ka³ecki!

co wskazuje na rozwój intelektualny na poziomie dziecka w piaskownicy.

Patrzcie, naukowiec po kursie w Klarysewie siê znalaz³!
Na drzewo Ka³ecki! Won z piaskownicy Ka³ecki.

Je¿eli bêdziemy traktowaæ go powa¿nie

Ja takich jak wy Ka³ecki pawianów mam w g³ebokim niePOwa¿aniu!

(czyli próbowaæ rozmawiaæ z nim merytorycznie),

Merytorycznie? O czym ty be³koczesz pawianie Ka³ecki?

wtedy ca³a ta grupa zamieni siê w piaskownicê, a potem w ma³pi gaj.

Na drzewo pawianie! Chcesz banana Ka³ecki?
Wracaj do swego ma³piego gaju Ka³ecki.

Widzisz gamoniu! To twój styl "merytorycznej dyskusji".

--
Runt

Data: 2019-10-14 07:20:22
Autor: Runt
W dniu 2019-10-12 o 10:37, przyg³up Jacek Bialy pisze:
[...]

Ka³ecki, ma³o mnie interesuje wasza ma³pia rodzina. sied¿cie sobie na tych drzewach nawet przez nastêpne 4 lata.

Przecie¿ Filip nie pisa³ o Tokarczuk, tylko o innym laureacie.

No i co z tego? Ja napsilaem:

Zachowanie typowe dla potomków "ch³opów folwarcznych". Zamiast siê
cieszyæ z sukcesów O.Tokarczyk zaczynacie j± opluwaæ. Jakie¿ to katolickie!

Czego sie Ka³ecki wpier...cie pomiedzy wódke a zak±skê?
Prosi³ was kto¶? Wypad na drzewo gdzie twoje miejsce pawianie!

Nawet kurwa

Nerwy puszczaj± Ka³ecki? ;-)))

nie czytasz tego,

Waszego Ka³ecki be³kotania nikt nie czyta.

na co odpowiadasz debilu.

staram sie poziomem zni¿yc sie do was debilu Ka³ecki by¶cie cokolwiek rozumieli. Wiecie? Rozumiecie? Nu! ;-)))

Na szczê¶cie inni ciê widz±,

Ty za psa ¶ledczego robisz, a ze nie masz argumentów wiêc ujadasz razem ze stadem swoich ma³p. ;-)))

wiêc wskakuj na ga³±¼ i bujaj siê!

Bujajcie sie Ka³ecki! Bujajcie! Tylko sobie ogona nie urwijcie!

Buuuuu-- haaaa-hahhahha-ha!

--
Runt

GW donosi: ¦wiat protestuje przeciw literackiemu Noblowi! :-)