GW donosi: Wyprowadzka banity ["kara" kanoniczna/ko¶cielna dla abp. seniora G³odzia]

Data: 2021-04-03 11:04:43
Autor: A. Filip
GW donosi: Wyprowadzka banity ["kara" kanoniczna/ko¶cielna dla abp. seniora G³odzia]
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26937358,z-gdanska-wyjechaly-daniele-abpa-glodzia-ktore-zmienily-prawo.html#s=BoxWyboImg4

"Ma³o która rodzina mo¿e doprowadziæ do zmiany prawa. Ale rodzinie
danieli abpa S³awoja Leszka G³ódzia ta sztuka siê uda³a. Dziêki nim radni utrudnili przekazywanie duchownym gruntów za u³amek
warto¶ci. Zas³u¿one dla bud¿etu miasta daniele w³a¶nie wyjecha³y z
ogrodu gdañskiego pa³acyku G³ódzia."

POczytajcie sobie i POpatrzcie.

http://extra.natemat.pl/gdzie-mieszka-arcybiskup-glodz-reportaz-z-bobrowki

Gówniana prasa w czê¶ci udostêpnianej za darmo i bez ograniczeñ nie mo¿e
napisaæ uzasadnienia doboru tytu³u?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-04-03 15:28:45
Autor: Runt
W dniu 2021-04-03 o 11:04, A. Filip pisze:
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Id¼ siê wyp³akaæ na Nowogrodzk±.

Masz co¶ do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-04-03 09:55:42
Autor: Zenek Kapelinder
GW donosi: Wyprowadzka banity ["kara" kanoniczna/ko¶cielna dla abp. seniora G³odzia]
sobota, 3 kwietnia 2021 o 15:28:48 UTC+2 Runt napisa³(a):
> [...]
Id¼ siê wyp³akaæ na Nowogrodzk±. Masz co¶ do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Id¼ pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-04-03 15:48:01
Autor: A. Filip
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Ja do Kurwy Nêdzy kto¶ chce *powa¿nie* dyskutowaæ na usenecie to nie na
podstawie ¼róde³ za dostêp do których trzeba p³aciæ.  GW traktowana jak
powa¿nie ¼ród³o ni z³amanego wuja nie zmie¶ci siê w limitach darmowego
dostêpu bez ograniczeñ => *GW NIE JEST DOBRYM ¬RÓD£EM NA USENECIE*.