GW donosi za AFP: Obrońcy amerykańskiej demokracji wyszli na ulicę!

Data: 2016-11-12 06:22:24
Autor: A. Filip
GW donosi za AFP: Obrońcy amerykańskiej demokracji wyszli na ulicę!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,20967624,usa-kolejne-protesty-przeciwko-wygranej-trumpa.html
USA.Kolejne protesty przeciwko wygranej Trumpa
PAP
12.11.2016 04:49
Ok. 1,2 tysiąca osób protestowało w piątek wieczorem czasu lokalnego
na ulicach Nowego Jorku przeciwko wyborowi Donalda Trumpa na
45. prezydenta USA - poinformowała francuska agencja AFP.
"To nie jest nasz prezydent! To nie jest nasz prezydent!" - skandowali
uczestnicy protestu, [...]

Czy amerykańska demokracja zostanie obroniona?! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

GW donosi za AFP: Obrońcy amerykańskiej demokracji wyszli na ulicę!