GW i jej info nt SORBNET

Data: 2010-02-10 13:04:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
GW i jej info nt SORBNET
czy naprawdê tak du¿o ludzi p³aci raty sorbnetem?
w±tpiê aby rata kredytowa wynosi³a milion, a je¶li
kto¶ liczy co mu sie op³aca, to naprawdê rzadko u¿ywa sorbnetu. Dla 35z³ op³aty za sorbnet i 5,1% na rachunku,
op³ata za sorbnet zaczyna siê kalkulowaæ przy
kwocie przewy¿szaj±cej 256.000 z³

Mo¿e niektórzy sklerotycy wol± zap³aciæ sorbnetem
ratê karty kredytowej (bo op³ata 35z³ czy 40z³
jest porównywalna z kar± za spó¼nienie a nie brudzi
raportów w BIK) ale to raczej wyj±tki. Mysle ¿a taki
wydatek na sorbnet zapada w pamiêæ i na drugi miesi±c
kredytobiorca ju¿ pamiêta o terminach.

sumuj±c, ewentualna awaria sorbnetu powinna dotkn±æ
bardzo niewielk± ilo¶æ uzytkowników.

Data: 2010-02-10 12:06:54
Autor: jureq
GW i jej info nt SORBNET
Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:04:17 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
napisał(a):

czy naprawdę tak dużo ludzi płaci raty sorbnetem? wątpię aby rata
kredytowa wynosiła milion, a jeśli ktoś liczy co mu sie opłaca, to
naprawdę rzadko używa sorbnetu.

Dla 35zł opłaty za sorbnet i 5,1% na rachunku, opłata za sorbnet zaczyna
się kalkulować przy kwocie przewyższającej 256.000 zł

Może niektórzy sklerotycy wolą zapłacić sorbnetem ratę karty kredytowej
(bo opłata 35zł czy 40zł jest porównywalna z karą za spóźnienie a nie
brudzi raportów w BIK) ale to raczej wyjątki. Mysle ża taki wydatek na
sorbnet zapada w pamięć i na drugi miesiąc kredytobiorca już pamięta o
terminach.

sumując, ewentualna awaria sorbnetu powinna dotknąć bardzo niewielką
ilość uzytkowników.

Problemem nie jest sama awaria sorbnetu, tylko jej dalsze skutki. Naprawa awarii podobno wywołała opóźnienia sesji eliksiru - mniejsze w KIR, większe w bankach.

Data: 2010-02-10 16:03:33
Autor: XYZ
GW i jej info nt SORBNET
napisał(a):
[...]

Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi że już wywołała skutki. Czyli była jakaś awaria SORBNET-u? Proszę o linki, nie mogę nic znaleźć.

Data: 2010-02-10 16:29:56
Autor: TZ
GW i jej info nt SORBNET
Cze¶æ Xyzie!

W ¶rodê, 10 lutego 2010, o godz. 16:03:33, napisa³e¶ na temat: "GW i jej
info nt SORBNET"
XYZ junk@mail.bin, news:hkuhs7$l9v$1news.onet.pl

Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi ¿e ju¿ wywo³a³a skutki. Czyli by³a jaka¶ awaria SORBNET-u? Proszê o linki, nie mogê nic znale¼æ.

http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/nbp_awaria_systemu_sorbnet_opanowana-a_11260.htm

--
Hej!
TZ

- Nie tylko schud³em o dwa kilo, ale i o tyle samo uros³em! -

Data: 2010-02-10 16:34:59
Autor: MK
GW i jej info nt SORBNET
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości news:hkuhs7$l9v$1news.onet.pl...

Jeden z was pisze o ewentualnej awarii a drugi że już wywołała skutki. Czyli była jakaś awaria SORBNET-u? Proszę o linki, nie mogę nic znaleźć.

A szukales u zrodla?
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2010/100210_sorbnet.html

MK

Data: 2010-02-10 16:28:50
Autor: MarekZ
GW i jej info nt SORBNET
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hku7gu$hb5$1@news.onet.pl...

Problemem nie jest sama awaria sorbnetu, tylko jej dalsze skutki. Naprawa
awarii podobno wywołała opóźnienia sesji eliksiru - mniejsze w KIR,
większe w bankach.

Korzystałem dzisiaj zarówno z Sorbnetu jak i z II sesji Elixir i żadnych opóźnień nie stwierdziłem.

Data: 2010-02-10 23:17:33
Autor: Ranger
GW i jej info nt SORBNET
MarekZ pisze:
[...]

bo awaria była i została usunięta jeszcze w poniedziałek, ale onety i inne bzdety do środy miały pożywkę :)
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2010/100210_sorbnet.html

Data: 2010-02-11 21:12:51
Autor: Mariusz
GW i jej info nt SORBNET
A jakby¶ tak da³ jaki¶ cytat z gw albo linka... bo nie wiadomo, do czego siê odnosisz.

Mariusz

Data: 2010-02-11 21:23:50
Autor: Valdi
GW i jej info nt SORBNET
"Mariusz" news:hl1oc3$ao2$1news.onet.pl

A jakby¶ tak da³ jaki¶ cytat z gw albo linka... bo nie wiadomo, do czego
siê
odnosisz.

chyba tego szukasz:
http://tnij.org/fudr