GW na tropie wielkiej afery z udziałem ministrów SLD i AWS

Data: 2010-10-02 08:13:34
Autor: u2
GW na tropie wielkiej afery z udziałem ministrów SLD i AWS
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8455164,Teksas_w_Polsce_bez_Steinhoffa.html

"Najnowszy interes Paszyńskiego uwiarygodniali eksministrowie, którzy
przed miesiącem weszli do rady nadzorczej: Jacek Piechota z rządu SLD, a
także Jacek Janiszewski i Janusz Steinhoff z rządu AWS oraz rzecznik
tego gabinetu Tomasz Tywonek. Po informacji, że w radzie nadzorczej są
byli ministrowie, na początku września kurs Karen SA poszedł w górę o 30
proc.

[...]

Podczas wczorajszej sesji na giełdzie w Warszawie kurs akcji Karen SA
spadł o 3,6 proc., podczas gdy indeks WIG stracił tylko 0,02 proc."

GW na tropie wielkiej afery z udziałem ministrów SLD i AWS