"GW-no" wiedzą!

Data: 2018-12-20 08:42:33
Autor: Pajdak
"GW-no" wiedzą!
http://wyborcza.pl/7,75398,24296066,wyborcza-najbardziej-opiniotworcza.html

"'Gazeta Wyborcza' była najczęściej cytowanym polskim medium w listopadzie
2018 r. - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów."

Aj waj! Aj waj! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-20 09:31:43
Autor: u2

ano, nie polskim tylko ubeckim, widać kto pisze donosy na Bolanda:)))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-20 10:14:17
Autor: A. Filip
"GW-no" wiedzą! [Czy GW Prawda Brukowa zwiększy zyski Agora S.A. NA DŁUGO?]
" Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

Czy Gazeta Wyborcza "mijała się z prawdą" (potocznie kłamała) w 2004 gdy
pisała o "pomówieniach" wobec kapelana Solidarności czy w 2018 gdy
napisała o (prawie na pewno prawdziwych) "straszliwych oskarżeniach"
wobec pedofila Solidarności? :-)

"GW Prawda" roku 2018 to były "GW Pomówienia" w 2004 za rządów SLD.
Marne 14 lat wystarczyło by GW zastąpiło medialny parasol ochronny
ciosem nożem w plecy w międzyczasie zmarłego (2010).  Jak tego nie
cytować *z lubością* w ramach szerzenia wiedzy o GW Prawdzie Etapu? :-)

Data: 2018-12-20 02:16:04
Autor: japanizer
On Thursday, December 20, 2018 at 6:16:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

pisała o "pomówieniach" wobec kapelana Solidarności czy w 2018 gdy
napisała o (prawie na pewno prawdziwych) "straszliwych oskarżeniach"

No widzisz zacietrzewiony pisiorku - GW nie mijała się z prawdą, gdy pisała o oskarżaniu księdza-pedofila.

 :-)

Dalej cię śmieszą przypadki gwałconych przez księży dzieci, debilu?

Data: 2018-12-20 11:30:25
Autor: u2
W dniu 20.12.2018 o 11:16, japa pisze:
No widzisz zacietrzewiony pisiorku - GW nie mijała się z prawdą, gdy pisała o oskarżaniu księdza-pedofila.

to ten co molestował Korę ?

Data: 2018-12-20 11:51:23
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

wobec pedofila Solidarności?

No widzisz zacietrzewiony pisiorku - GW nie mijała się z prawdą, gdy

Czyli GW mówi prawdę w 2018 ale w 2004 GW "mijała się z prawdą" waląc w
tytule słówko "POMÓWIENIE"? [A]  Czy to (też) "mogło" sprawić że inne ofiary
milczały (medialnie) zastraszone aż do 2018?

 :-)
[...]

Dalej cię śmieszą przypadki gwałconych przez księży dzieci, debilu?

Mnie śmieszy GW aż tak bardzo licząca na sklerozę swoich czytelników.
Widać rzadko się zawodzi co już śmieszne nie jest.  To że GW w 2004
zapewniała "medialny parasol ochronny" pedofilowi którego sama skazuje
w 2018 świadczy o hucpie czy o _niewybaczalnej_ głupocie?

[A] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211476.html
*Pomówienie* księdza Jankowskiego - cd. Kuria wiedziała pierwsza
sla 04.08.2004 00:00

--
A. Filip

Data: 2018-12-20 03:43:54
Autor: japanizer
On Thursday, December 20, 2018 at 7:52:10 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

zapewniała "medialny parasol ochronny" pedofilowi którego sama skazuje
w 2018 świadczy o hucpie czy o _niewybaczalnej_ głupocie?

Ale czy GW w 2004 ukrywała jakieś dowody na pedofilię księdza pedofila? Bo to cały czas sugerujesz, tępy pisiorku.
Sugerowała za to, że Kościół niezbyt się przejął:

  Prałat wszystkiemu zaprzeczył, a kuria więcej go o to nie pytała

Data: 2018-12-20 14:17:42
Autor: A. Filip
> [...]

Sugerowała za to, że Kościół niezbyt się przejął:

  Prałat wszystkiemu zaprzeczył, a kuria więcej go o to nie pytała

Czy gdyby w 2004 roku Gazeta Wyborcza pisała nie o pomówieniu ale o
"zasadnym oskarżeniu" to prokuratura by sprawę umorzyła równie łatwo?
_Ja dla mnie_ Gazeta Wyborcza sama siebie oskarża o to że "groźny pedofil"
nie poniósł kary za życia bo pozostałe ofiary się bały *także Gazety Wyborczej*.

Over & Out.

--
A. Filip

Data: 2018-12-20 05:53:49
Autor: japanizer
On Thursday, December 20, 2018 at 10:18:30 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Czy gdyby w 2004 roku Gazeta Wyborcza pisała nie o pomówieniu ale o
"zasadnym oskarżeniu" to prokuratura by sprawę umorzyła równie łatwo?

To Gazeta Wyborcza z góry wie, czy ktoś popełnił przestępstwo oraz podejmuje decyzje prokuratorskie? No no, już kompletnie odjechałeś w swojej ślepej nienawiści, tępy pisiorku.

Data: 2018-12-20 09:09:03
Autor: Bruno Brunowski
"GW-no" wiedzą! [Czy GW Prawda Brukowa zwiększ y zyski Agora S.A. NA DŁUGO?]
To nie nienawiść. On zawsze się ślini i dowcipkuje przy takich tematach.

--
Bruno

Data: 2018-12-20 18:24:19
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
To nie nienawiść. On zawsze się ślini i dowcipkuje przy takich tematach.

A co mam robić jak sama Gazeta Wyborcza se jaja robi dla tych co nie
cierpią na sklerozę?  Mam się wkurwić na Gazetę Wyborczą tak jak na to
zasługuje?  Proście, a będzie wam dane.

Dopóki Gazeta Wyborcza starannie pomija milczeniem swoje własne
stanowisko z 2004 roku to ja nie jestem już zupełnie zdolny ich
traktować poważnie. "Gazeta Wyborcza jest przeciw pedofilii. Gazeta
Wyborcza zawsze była przeciw pedofilii." [Parafraza z książki "Rok 1984"]

Porządny człowiek się czasem pomyli *i potrafi przyznać się do pomyłki*.
[...] zawsze ma rację nawet jak zmieni zdanie o 180° i w czambuł potępia
tych (zmarłych) których "wczoraj" (za ich życia) wspierał.

--
A. Filip

Data: 2018-12-20 10:35:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 18:25:07 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> To nie nienawiść. On zawsze się ślini i dowcipkuje przy takich tematach.

A co mam robić

Nie ślinić się i nie dowcipkować przy tekstach o pedofilach. Michalkiewicz wystarczy.

--
Bruno

Data: 2018-12-20 19:52:12
Autor: Pajdak
"GW-no" wiedzą!
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Dopóki Gazeta Wyborcza starannie pomija milczeniem swoje własne
stanowisko z 2004 roku to ja nie jestem już zupełnie zdolny ich
traktować poważnie.

A kogo obchodzi jakies stanowisko GW z 2004? Po prostu pieprzysz głupoty,
bijesz pianę dopisując jakieś bzdety do tematu, a starannie omijasz główny
problem. Rozumiem, że tego wymagają od ciebie ci którzy za to wszystko
płacą.

Temat, który rozpocząłem dotyczył tego, że polskie media w 2019 powoływały
się najczęściej na publikacje GW.

Tak więc Andrzejku, przestań pieprzyć farmazony o Jankowskim i
odpowiedzialności za to GW.

Z pretensjami idź do Śniadka albo P.Dudy.

--
Pajdak

Data: 2018-12-20 19:51:12
Autor: Pajdak
"GW-no" wiedzą!
[...]

Mamy rok 2018? No to do tego się odnieś!

Pisałem już o "głuchych i ślepych" gdanśkich kolesiach?
Gdzie byli/są P.Duda. Śniadek czy L.Głódź herbu "Flaszka".

Jak nie masz nic do POwiedzenia oprócz "chłopskich mądrości" to spadaj.

--
Pajdak

"GW-no" wiedzą!