GW ostrzega: wyborom w USA zagraża helowa mgła! ;-)

Data: 2016-09-11 23:11:19
Autor: A. Filip
GW ostrzega: wyborom w USA zagraża helowa mgła! ;-)
http://wyborcza.pl/magazyn/1,124059,20670533,wybory-w-usa-tutaj-maci-moskwa-applebaum.html
Wybory w USA. Tutaj mąci Moskwa [Applebaum]
Anne Applebaum* 10.09.2016 01:00

A ja bidula myślałem że Antka trudno przebić w teoriach spiskowych ;-)

Oczywiście wazelina za rozbawienie "zróżnicowanymi standardami" :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-11 23:13:04
Autor: u2
Uwaga GWno !
W dniu 2016-09-11 o 23:11, A. Filip pisze:
http://wyb

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-11 15:30:52
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Uwaga GWno !
użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> http://wyb

No popatrz, GWno i Zydowka pisze na twoja modle, wszystkiemu winni Ruskie....

boukun

Od czasu wojny w czeczenii pejsy z usa dominują w kategorii
"skurwienie".

Data: 2016-09-12 06:09:08
Autor: A. Filip
Uwaga GWno !
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
http://wyb

No popatrz, GWno i Zydowka pisze na twoja modle, wszystkiemu winni Ruskie...

boukun

Bidula będzie teraz musiał Putina popierać? ;-)

--
A. Filip
Jednym okiem na Boga, drugim - na swoje dobro.  (Przysłowie afgańskie)

GW ostrzega: wyborom w USA zagraża helowa mgła! ;-)