GW prawda, lefebrysto!

Data: 2010-03-07 10:20:38
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Nie dotrzymuje obietnic.

Miał powrócić "na obłoku" i "ci co go widzieli wstępującego" mieli go
zobaczyć "powracającego".

Nie zobaczyli i nie powrócił.

Czyli jak mówi porzekadło "Jezus umarł. A sto tysięcy facetów pilnuje
interesu".

Z bogiem!

Data: 2010-03-07 11:18:43
Autor: .heÂŽsk.
GW prawda, lefebrysto!

WON  z tym na pl.soc.religia. tam lecz swoje fobie.

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 12:36:45
Autor: Antenka
GW prawda, lefebrysto!
On 7 Mar, 11:18, .heÂŽsk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Na psychiatrię z nim, a nie na pl.soc.religia!

Antenka

Data: 2010-03-07 11:32:13
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:xy3506b0fwds.1el97fodgy68i.dlg40tude.net...
[...]

Nie zastanowiło cię, jak to się stało, że to co głosił Jezus dotarło do wielu milionów ludzi.
Gdyby był człowiekiem śmiertelnym, za jakiego go uważasz, jego nauki powinny zaginąć w otmęcie historii, podobnie jak nauki wielu ludzi.
Czemu więc jego religia się rozwijała nawet wtedy gdy była prześladowana zarówno przez Żydów jak i Rzymian?

Data: 2010-03-07 12:00:59
Autor: awe
GW prawda, lefebrysto!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn000s$e3t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
business is business?, nie pierdol mkarwan bo sie slabo robi
awe

Data: 2010-03-07 13:16:08
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn00nh$mv6$1news.onet.pl...
[...]

W początkach chrześcijaństwa biznes?
skąd u ciebie to chamstwo?

Data: 2010-03-07 15:54:01
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Dnia Sun, 7 Mar 2010 13:16:08 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Na początku chrześcijaństwa był komunizm.

Biznes przyszedł później, gdy zaczęła się owa ekspansja.

Pieniądz jest ideą dużo starszą od tej waszej żydowskiej sekty.

Data: 2010-03-07 16:04:15
Autor: .heÂŽsk.
GW prawda, lefebrysto!
On Sun, 7 Mar 2010 15:54:01 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Na początku chrześcijaństwa był komunizm.

 lenin byl protoplasta jakiegos apostola ?

Biznes przyszedł później, gdy zaczęła się owa ekspansja.

 pozniej przyszedl komunistyczny chaos.

Pieniądz jest ideą dużo starszą od tej waszej żydowskiej sekty.

 ???

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 21:29:35
Autor: awe
GW prawda, lefebrysto!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn063o$hga$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

chamstwem to jest to co tu wypisujesz
awe

Data: 2010-03-07 15:41:59
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Dnia Sun, 7 Mar 2010 11:32:13 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Wielkie idee głoszone przez Lenina i Stalina też dotarły do milionów ludzi!

Data: 2010-03-07 21:28:18
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1xh4r3lbhuxn7$.1xbm3836iakyi.dlg40tude.net...
[...]

Nauki Lenina i Stalina zginą w otmęcie historii.

Data: 2010-03-07 12:42:27
Autor: Antenka
GW prawda, lefebrysto!

Nauki Lenina i Stalina zgin w otm cie historii.- Ukryj cytowany tekst <

Każda utopia prędzej czy później ginie w odmętach historii i taki
koniec czeka wszystkie "izmy" - jehowizm też :D

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

Data: 2010-03-07 22:29:54
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Dnia Sun, 7 Mar 2010 21:28:18 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Na naukę to nigdy nie jest za "puźno".

Data: 2010-03-08 06:56:14
Autor: sofu
GW prawda, lefebrysto!

> [...]

zaginąć w otmęcie historii, podobnie jak nauki wielu ludzi.
Czemu więc jego religia się rozwijała nawet wtedy gdy była prześladowana
-- -- -- -- -- --

Bełkot Karwan!
To samo mozna powiedziec o Mahomecie, Buddzie i bogach egipskich, ktorych
panowanie trwało dłuzej niż dzisiejsze chrześcicjaństwo.
A "słowo" Marksa, Lenina, Stalina Hitlera, Musoliniego, o Mao nie
wspominajac dotarło do setek milionów ludzi i co to miałoby oznaczac?
Chrześcijanstwo juz dawno by upadło gdyby nie kapłani zainteresowani łatwym
chlebem szerzący ciemnotę wsód ciemnego ludu czesto za pomocą ognia i
miecza.

sofu

Data: 2010-03-08 09:40:26
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hn2411$36h$1node2.news.atman.pl...
> [...]

To samo mozna powiedziec o Mahomecie, Buddzie i bogach egipskich, ktorych
panowanie trwało dłuzej niż dzisiejsze chrześcicjaństwo.

Oczywiście z tym, ze z bogami  egipskimi jest inaczej.

A "słowo" Marksa, Lenina, Stalina Hitlera, Musoliniego, o Mao nie
wspominajac dotarło do setek milionów ludzi i co to miałoby oznaczac?

Niedokładnie przeczytałęs to co napisałem.
Słowa  Marksa, Lenina, Stalina Hitlera, Musoliniego,  Mao zanikną (już zanikają) w otmęcie historii.

Chrześcijanstwo juz dawno by upadło gdyby nie kapłani zainteresowani łatwym
chlebem szerzący ciemnotę wsód ciemnego ludu czesto za pomocą ognia i
miecza.

Przczytaj to raz jeszcze na spokojnie iz asatnów się czy pisząc to nie robisz z siebie durnia.
Przemawia przez ciebie bardziej nienawiść do katolicyzmu niż poszukiwanie realistycznej oceny.

Data: 2010-03-08 10:42:30
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
To samo mozna powiedziec o Mahomecie, Buddzie i bogach egipskich, ktorych
panowanie trwało dłuzej niż dzisiejsze chrześcicjaństwo.

Oczywiście z tym, ze z bogami  egipskimi jest inaczej.

Monumenty wzniesione przez ich wyznawców tysiące lat przed powstaniem
twojej żydowskiej sekty póki co ciągle jeszcze górują nad Nilem dając
świadectwo o ich żarliwej pobożności.

Data: 2010-03-08 11:03:51
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:t8op45ddflaf.dap3k88fbqsn.dlg40tude.net...
[...]

Zanim zabierzesz głos poczytaj abyś znowu nie robił z siebie durnia wykazując sie Swoim nieuctwem i jednostronnością spojrzenia.

Data: 2010-03-08 03:34:59
Autor: zbig
GW prawda, lefebrysto!
On 8 Mar, 11:03, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Zanim zabierzesz g os poczytaj aby znowu nie robi z siebie durnia
wykazuj c sie Swoim nieuctwem i jednostronno ci spojrzenia.

Sam  w ten sposób z siebie robisz nieuka. Nie reagowałem wcześniej ale
jak już zacząłeś o nieuctwie to sobie sprawdź w słowniku czy wypada
"ukowi" (przeciwieństwo do nieuka) pisać kilkakrotnie o jakimś
"otmęcie"

Data: 2010-03-08 13:19:38
Autor: mkarwan
GW prawda, lefebrysto!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5d74ac1f-5636-4502-9f5b-285c678a2d0bu9g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Trzeba było zareagować wcześniej, skoro zauważyłeś.
Słowo rzadko używane, sprawdzacz ortografii nie zareagował.
Dobry anioł wprawdzie podpowiadał sprawdź, nie posłuchałem, a powinienem.
Ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi.
W przeciwieństwie do wielu  innych nie mam problemów z przyznaniem się do błędu.
Grzegorz Z. ma problemy z przyznaniem się do błędów i broni się za wszelką cenę nawet za cenę robienia z siebie durnia.

Data: 2010-03-08 13:25:10
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Dnia Mon, 8 Mar 2010 13:19:38 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Pracę magisterską też pisaliście ze "sprawdzaczem" ?
Grzegorz Z. ma problemy z przyznaniem się do błędów i broni się za wszelką cenę nawet za cenę robienia z siebie durnia.

Poproszę wskazać wątek w którym uparcie nie przyznawałem się do błędu.

A co do waszego błędu to Grzegorz Z. nie robił z siebie durnia tylko wam
wcześniej uwagę zwrócił, ale widać jesteście za mało rozgarnięci i
inteligentni by tą subtelną sugestię wychwycić, a jedynie bezmyślnie
pastujecie to wasze "jak długo durnia".

A tu macie wasz "link" jeśli nie wierzycie:

Data: 2010-03-08 11:17:15
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Dnia Mon, 8 Mar 2010 11:03:51 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jak czytam takie posty jak ten to zawsze sprawdzam nagłówek czy czasem ktoś
się pod ciebie nie podszywa, ale nie. To oryginał ze Stalowej Woli.

Data: 2010-03-08 10:53:04
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda, lefebrysto!
Niedokładnie przeczytałęs to co napisałem.
Słowa  Marksa, Lenina, Stalina Hitlera, Musoliniego,  Mao zanikną (już zanikają) w otmęcie historii.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=odm%EAt&od=

Proszę was - nie udzielajcie mi nigdy więcej pouczeń w kwestii poprawnego
posługiwania się językiem polskim, dobrze?

GW prawda, lefebrysto!