Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   GW prawda oszczędnie dozowana: troszkę więcej z zeznania o "pieniądzach na (jedną) łapĂłwkę" [Srebrne Inwestycje Warszawskie]

Data: 2019-03-21 08:01:07
Autor: A. Filip
GW prawda oszczędnie dozowana: troszkę więcej z zeznania o "pieniądzach na (jedną) łapĂłwkę" [Srebrne Inwestycje Warszawskie]
https://wyborcza.pl/7,75398,24568590,tasmy-kaczynskiego-ujawniamy-szczegoly-zeznan-austriaka-w-sprawie.html
Taśmy Kaczyńskiego. Ujawniamy szczegóły zeznań Austriaka w sprawie koperty z 50 tys. zł
21 marca 2019 | 06:00

Aż się wierzyć nie chce że tylko jedna jedyna łapówka "miała być" i to
taka w ramach samej PiS-fundacji.  Czekamy na więcej!  Czy GW w trosce o
nakład rozłoży to na 20 wydań?  Czy może 50 albo 100? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-21 00:38:33
Autor: Bruno Brunowski
GW prawda oszczędnie dozowana: troszkę więcej z zeznania o "pieniądzach na (jedną) łapówkę" [Srebrne Inwestycje Warszawskie]

Na dwieście. Grillować należy powoli.

--
Bruno

Data: 2019-03-21 09:04:23
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

taka w ramach samej PiS-fundacji.  Czekamy na więcej!  Czy GW w trosce o
nakład rozłoży to na 20 wydań?  Czy może 50 albo 100? ;-)

Jak oni 200 wydań upchają do wyborów Sejmowych 2019?
Wielkie GW nawet to potrafi? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-21 01:45:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 21 marca 2019 09:04:25 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Jak oni 200 wydań upchają do wyborów Sejmowych 2019?
Wielkie GW nawet to potrafi? :-)

Filipku, mamy końcówkę 12 tygodnia, wybory odbędą się pod koniec października czyli koło 43 tygodnia. To daje 30 tygodni, po 6 wydań tygodniowo czyli 180 numerów. Odliczmy trochę na święta, to zostanie 170 numerów. A przecież grillowanie już trwa od jakiegoś czasu.

Oj, kryształ znów ma popsuty dzień:
,,Nie chcę się tutaj pomylić, przekazałem kopertę, pan Kaczyński z kopertą wszedł do swojego pokoju, gdzie pan Sawicz już siedział. Gdzieś ok. 20 minut później pan Sawicz wyszedł, jeszcze wydaje mi się, siedział koło pani Basi, podaliśmy sobie dłonie i ponownie weszliśmy z panem Kaczyńskim do pokoju. Wtedy poinformowano mnie, że podpis został złożony, i wydaje mi się, że wtedy mi tę uchwałę przekazał" - cytuje gazeta kolejny fragment zeznań."

"Rzeczniczka PiS Beata Mazurek po pierwszych publikacjach prasowych dementowała te informacje. - Ksiądz Sawicz podpisał uchwałę rady, nie stawiając jakichkolwiek warunków, tym bardziej finansowych - podkreślała."

Czemu rzeczniczka PiS wypowiada się o sprawach fundacji, która oficjalnie nie ma żadnych związków z partią? Potrafi ktoś to wytłumaczyć?

--
Bruno

Data: 2019-03-21 11:14:56
Autor: Pajdak
GW prawda oszczędnie dozowana: kto da więcej?
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+wd2dwafxvf-j3l4@wp.eu...

Jak oni 200 wydań upchają do wyborów Sejmowych 2019?

Jak to wszystko wytrzyma Nowogrodzka? ;-)

Wielkie GW nawet to potrafi? :-)

Nagroda Roku "Srebrne Wieże" - pewniak! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-21 11:36:48
Autor: Pajdak
GW prawda o Srebrnej oszczędnie dozowana
[...]

Prawda boli, co?

Kto przebije filipka? ;-)))

No i gdzie jest księzulek z kasą? ;-)))

--