GW wywalczyła: Ks. Międlar bez zakazu! ;-)

Data: 2016-09-27 18:26:25
Autor: A. Filip
GW wywalczyła: Ks. Międlar bez zakazu! ;-)
Zakaz dostał jako członek zgromadzenia [1]. Przestał być członkiem [2]
to zakazu nie ma.  Gratuluje kolejnego "GW sukcesu"! ;-)

[1] http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,25839,calkowity-zakaz-wystapien-publicznych-dla-ks-jacka-miedlara.html
Całkowity zakaz wystąpień publicznych dla ks. Jacka Międlara
KAI/ ed 19.04.2016 19:50, aktualizacja 19.04.2016 20:12
Ks. Jacek Międlar CM otrzymał 19 kwietnia "całkowity zakaz
jakichkolwiek wystąpień publicznych oraz organizowania wszelkiego
rodzaju zjazdów, spotkań i pielgrzymek, a także wszelkiej aktywności w
środkach masowego przekazu, w tym w środkach elektronicznych" -
poinformował dziś w przekazanym KAI oświadczeniu ks. Kryspin Banko CM,
wizytator Polskiej Prowincji Zgromadzenia Księży Misjonarzy. [...]

[2] http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,27595,ks-jacek-miedlar-wystapil-ze-zgromadzenia-ksiezy-misjonarzy.html
Ks. Jacek Międlar wystąpił ze zgromadzenia Księży Misjonarzy
polskaniepodlegla.pl / twitter / PAP / KAI / ml / pk 27.09.2016 17:12
Jak dowiedziała się Katolicka Agencja Informacyjna, ks. Jacek Międlar
wystąpił 26 września ze zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego
a Paulo. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-27 12:23:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 27 września 2016 18:26:29 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Jak dowiedziała się Katolicka Agencja Informacyjna, ks. Jacek Międlar
> wystąpił 26 września ze zgromadzenia Księży Misjonarzy św. Wincentego

Raczej to jest początek samozaorania ks. Międlara. Co z tego, że nie ma
zakazu wypowiedzi, jak stał się ksióndzem diecezjalnym i zostanie zapewne
przeniesiony przez władze kościelne na wielce odpowiedzialne i poważne
stanowisko wikarego w Pipidówce Dolnej.

Data: 2016-09-27 21:37:22
Autor: A. Filip
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Pożyjemy zobaczymy.  BTW Czy to on sobie teraz (starannie) wybierze
biskupa czy GW mu go narzuci? :-)

Data: 2016-09-27 21:40:01
Autor: u2
W dniu 2016-09-27 o 21:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

klewciu, księdzom 'kariera' w twoim pojęciu obca:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-28 06:34:23
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

To tak jak politycy: ci PO/PiS to tylko dla dobra Polska i ludzkości a
ci z PiS/PO to tylko żeby nakraść! ;-)

Data: 2016-09-28 15:49:15
Autor: andal
On Wed, 28 Sep 2016 06:34:23 +0200, A. Filip wrote:

andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

ty tez jestes w bledzie

Data: 2016-09-28 18:01:54
Autor: A. Filip

andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

A w którym z rozlicznych możliwych? Bo może cię to straszliwie dziwi ale
to robi dużą różnicę :-)

Jako ktoś powie że RP3 jest cacy i ma być w błędzie to zrobi dużą
różnicę czy trzeba więcej Korwin-Mikkego czy Zandberga, nieprawdaż?