GW za Der Spiegel oskarĹźa kanclerzyce Merkel o ostateczne PiS! :-)

Data: 2015-09-27 21:15:01
Autor: A. Filip
GW za Der Spiegel oskarĹźa kanclerzyce Merkel o ostateczne PiS! :-)
http://wyborcza.pl/1,75477,18923080,der-spiegel-polski-histeryczny-lek-przed-obcymi-doprowadzi.html
| "Der Spiegel": "Polski histeryczny lęk przed obcymi doprowadzi PiS do zwycięstwa"
| pap, mih ; 27.09.2015 19:36 A Der [...] poda kto ten lęk WZBUDZIŁ z aż tak perfekcyjną skutecznością?
Śmią Merkel kanclerz Niemiec co zawsze muszą mieć rację skuteczności odmawiać?! ;-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mĂłwi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-27 13:00:50
Autor: leming.show
GW za Der Spiegel oskarża kanclerzyce Merkel o ostateczne pogrążenie PO i gwarancje zwycięstwa PiS! :-)
A ja cały czas myślał o pieniądzach, a właściwie
o ich braku:) Niech się tam bogacą, niech im tam będzie jak najlepiej
w kapitalizmie, ale 90% decyzji w kierunku "dużych", a jakieś ochłapy dla ciemnego luda? Lekkie przegięcie.

A choćby jedna "decyzja" z setek:
http://niewygodne.info.pl/artykul4/01710-Nowa-gigantyczna-afera-finansowa-rzadu.htm

Ale jak chodzi o skubniecie szarego goja, ło wtedy platforma obywatelska piersza na posterunku,
bo pijendzy mało:
http://www.skarbowcy.pl/blaster/extarticle.php?show=article&article_id=22211

GW za Der Spiegel oskarĹźa kanclerzyce Merkel o ostateczne PiS! :-)