GWL kupić pelerynę przeciwdeszczową?

Data: 2010-06-21 10:15:45
Autor: Maciek
GWL kupić pelerynę przeciwdeszczową?
Crosspost: pl.regionalne.lodz, pl.rec.gory
FUT: pl.regionalne.lodz

Przepraszam, nie lubię zadawać pytań w ten sposób,
ale okoliczności mnie przycisnęły - mam tylko cztery
dni na zakup i znikome doświadczenie w tej branży.

Gdzie w Łodzi kupię pelerynę przeciwdeszczową na nie
bardzo wysoką osobę (155 - 160 cm) z plecakiem? Chodzi
o coś solidniejszego niż jednorazówka, by wytrzymało
min. dwa tygodnie z nastoletnim użytkownikiem. ;)

Maciek

GWL kupić pelerynę przeciwdeszczową?