GWNO i ich dodatki do gazety

Data: 2010-11-13 21:50:43
Autor: Tomy M.
GWNO i ich dodatki do gazety
Podobno przed Świętem Flagi Państwowej żydzi
z GWna mają do gazety dodawać zaaaaaappapapalniczki.

.... ja pierdole, to się w głowie nie mieści że
gazeta tego jebanego jąkały jest tak skurwysyńska
a Ci "oświecone polaczki" to łykają.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 21:57:29
Autor: Dirko
GWNO i ich dodatki do gazety
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cdefa24$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

... ja pierdole, to się w głowie nie mieści że
gazeta tego jebanego jąkały jest tak skurwysyńska
a Ci "oświecone polaczki" to łykają.

    Nie wydaje Ci się, że to właśnie Ty się kompromitujesz.

Data: 2010-11-13 22:09:46
Autor: Kawecki ma włosy w uszach i nosie.
GWNO i ich dodatki do gazety
Darz bór! Użytkownik... he he - Tomy M. raczył napisać:

Tym bardziej! Niech dają.
--
Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do Bałtyku.

Data: 2010-11-13 22:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski
GWNO i ich dodatki do gazety

[...]

A wiesz jaki ma nakład ta, przez ciebie pogardzana, gazeta?

Data: 2010-11-14 04:54:32
Autor: zinek
GWNO i ich dodatki do gazety

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cdf0110$1news.home.net.pl...

[...]

na szczescie jest coraz ciensza

Data: 2010-11-14 10:34:45
Autor: Bogdan Idzikowski
GWNO i ich dodatki do gazety

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ibnmrm$lg$1mx1.internetia.pl...

[...]

Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 316 844 egz.
Wprawdzie jej od lat nie czytam, ale takie są fakty.

Data: 2010-11-14 11:06:15
Autor: u2
GWNO i ich dodatki do gazety
W dniu 2010-11-13 21:50, Tomy M. pisze:
[...]

Ba, zauważ że nieżyjący syn Kuronia wpadł na pomysł aby dodawać noże :)

GWNO i ich dodatki do gazety