GWiazda śmierci w furii.

Data: 2015-04-21 20:36:20
Autor: niebieski
GWiazda śmierci w furii.
Grzegorz Braun wystąpieniem w TokFM doprowadził swoich wrogów do furii.

Link do audycji:

https://www.youtube.com/watch?v=WalNPHPWy0g

Link do GWnianego artykułu po audycji:

http://wyborcza.pl/1,143644,17786705,Faszyzm_w_eterze.html

Szczególnie polecam lekturę komentarzy pod artykułem :)

--
niebieski

Data: 2015-04-21 22:33:21
Autor: Yogi\(n\)
GWiazda śmierci w furii.
Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:mh65dl$emp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Hehehehehe, kurwa, piÄ™kne. ZaoraÅ‚ i zabronowaÅ‚. Brawo panie Braun! Prawda prosto w pysk i szpicrutÄ… po chamskich ryjach. I ta piana idioty StasiÅ„skiego ;-)   Zajebiste!!!!

--
Yogi(n)

Data: 2015-04-22 07:12:12
Autor: niebieski
GWiazda śmierci w furii.
W dniu 21.04.2015 22:33, Yogi(n) pisze:
[...]

Hehehehehe, kurwa, piękne. Zaorał i zabronował. Brawo panie Braun!
Prawda prosto w pysk i szpicrutÄ… po chamskich ryjach.
I ta piana idioty
Stasińskiego ;-) Zajebiste!!!!

Dobrze, że mieli przerwę, pozwoliło im to jako tako przetrwać :)

--
niebieski

Data: 2015-04-21 23:53:00
Autor: Mark Woydak
GWiazda śmierci w furii.
Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:mh65dl$emp$1usenet.news.interia.pl...
Grzegorz Braun wystąpieniem w TokFM doprowadził swoich wrogów do furii.

Braun? A co to za świrus?

MW

Data: 2015-04-22 07:04:35
Autor: P.B.
GWiazda ¶mierci w furii.
Dnia Tue, 21 Apr 2015 23:53:00 +0200, Mark Woydak napisa³(a):

U¿ytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:mh65dl$emp$1usenet.news.interia.pl...
Grzegorz Braun wyst±pieniem w TokFM doprowadzi³ swoich wrogów do furii.

Braun? A co to za ¶wirus?

Nie zrozumiesz! Nawet 5% ludzi go nie rozumie. Tylko garstka prawaków wie o
czym on mówi. --
Pozdrawiam,
Przemek

GWiazda śmierci w furii.