GWno chce zablokować emisję filmu "Prezyd ent" w TVP

Data: 2013-04-14 09:33:38
Autor: Przemys³aw M.
GWno chce zablokować emisję filmu "Prezyd ent" w TVP
Dnia Sat, 13 Apr 2013 16:58:10 +0200, u2 napisa³(a):

.... ot, cale merdia III ubeckiej :

http://niezalezna.pl/40337-wyborcza-chce-zablokowac-emisje-filmu-prezydent-w-tvp

Serwis gazeta.pl atakuje film "Prezydent" o Lechu Kaczyñskim za "tworzenie mitów politycznych". Zdaniem Tomasza Sakiewicza, producenta filmu, to nie przypadek, gdy¿ istnieje mo¿liwo¶æ, ¿e dokument zostanie wyemitowany w TVP.
Film "Prezydent" wci±¿ mo¿na nabyæ z tygodnikiem "Gazeta Polska", ale tylko do najbli¿szego wtorku.

Czy mo¿na nabyæ równiez wysy³kowo? Chcieliby¶my sobie w gronie kolegów
obejrzeæ to dzie³o bo zdominowana przez GW TVP (w tym Polonia) nie
wyemituje tego patriotycznego filmu o najwiêkszym nieudaczniku
wszechczasów.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie

Data: 2013-04-14 09:55:35
Autor: u2
GWno chce zablokować emisję filmu "Pre zydent" w TVP
W dniu 2013-04-14 09:33, Przemysław M. pisze:
Czy można nabyć równiez wysyłkowo? Chcielibyśmy sobie w gronie kolegów
obejrzeć to dzieło bo zdominowana przez GW TVP (w tym Polonia) nie
wyemituje tego patriotycznego filmu o największym nieudaczniku
wszechczasów.

Powstrzymal ruska nawale w Gruzji, wiec z pewnoscia nie byl nieudacznikiem jak tusk, ktory podpisuje umowe gazowa na niechciany ruski gaz do 2037 i umarza 1,2 mld dutkow dla ruskich mordercow.

Data: 2013-04-14 10:11:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:516a60f8$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gówno prawda. Ruską nawałę w Gruzji powstrzymał prezydent Francji. "Przezydent wszechczasów" przybył z kolegami po fakcie i tylko sobie powiecował, co mu nieźle wychodziło, ale nie miało żadnej mocy sprawczej. Pośrednio, do spóźnienia przyczynił się kapitan samolotu, który nie chciał wylądować. To była praprzyczyna jebnęcia na grzbiet w Smoleńsku!

stypendysta ZUS

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-14 10:40:08
Autor: u2
GWno chce zablokować emisję filmu "Pre zydent" w TVP
Gówno prawda. Ruską nawałę w Gruzji powstrzymał prezydent Francji.

No wlasnie bidzik aka pizdzik, prezentujesz GWno prawde.

Data: 2013-04-14 12:34:13
Autor: u2
W dniu 2013-04-14 12:09, Przemysław M. pisze:
No wlasnie bidzik aka pizdzik, prezentujesz GWno prawde.
Nie masz argumentów co?

Z ubekami typu bidzik aka pizdzik tak trzeba, szybko w morde, aby nie mogl siegnac po spluwe.

A co do wojny ruskich z Gruzinami to oczywistym jest, ze gdyby Kaczynski nie zorganizowal wsparcia Gruzji, to by pies z kulawa noga by sie nie upomnial o wolnosc Gruzji. Widac to teraz po obojetnosci swiata wobec ruskiego ludobojstwa w Czeczenii.

Data: 2013-04-14 12:49:51
Autor: u2
GWno chce zablokować emisję filmu "Pre zydent" w TVP
W dniu 2013-04-14 12:42, Przemysław M. pisze:
I co z tego
upomnienia się przyszło? Gruzja straciła kawał swego terytorium.

Widzisz zboku jakich masz panow na kremlu.

GWno chce zablokować emisję filmu "Prezyd ent" w TVP