GWno - i wszystko jasne!

Data: 2012-05-23 13:57:09
Autor: brat_olin
GWno - i wszystko jasne!
http://ztzt.salon24.pl/419983,wieszanie-obozowych-ss-manek-to-zemsta-polakow

Wieszanie obozowych SS-manek to "zemsta Polaków"

Moja ulubiona Gazeta Wyborcza zamieściła materiał (recenzję z książki)
o tym, jak to Polacy mordowali po wojnie. To niby stadard, ale jest
jedna nowość (nie śledzę GW zbyt pilnie, moze ktoś wyprowadzi mnie z
błędu?). Otóz Polacy nieludzko mścili się też na Niemcach , co moja
ulubiona Gazetka oczywiście potępia. Zemsata rzecz nieładna, fakt.
Zwłaszcza krwawa zemsta na kobietach. Tekst tekstem, ale redaktorzy
dobrze wiedzą , ze nie ma to jak walić czytelnika po oczach obrazkiem,
tu najlepiej makabrycznym. Ilustracje są najważniejsze, zapadają w
pamięc. A tekst...mało kto dokładnie przeczyta. Zresztą w tekscie  i
tak nie będzie ANI SŁOWA wyjaśnienia.

I taki obrazek widzimy - wiszące trupy młodych, całkiem cywilnie
odzianych,  niemieckich  kobiet a w tle przyglądający się tej makabrze
licznie zebrani Polacy.  Może nawet wcześniej je gwałcili ? Podpis
enigmatyczny - "Egzekucja na Biskupiej Górce, rok 1946" .

A teraz zagadka.

Ilu czytelników Duzego formatu wie, że na Biskupiej Górce powieszono
wtedy , skazane na śmierć wyrokiem sądu w Gdańsku,  zwyrodniałe
SSmanki,  bestie ludzkie, Aufseherin z obozu w pobliskim Stuthoffie?

Ilu  młodych, wykształconych czytelników GW  wie co to był za obóz,
gdzie się mieścił, kogo i dlaczego ,dziesiątkami tysięcy , zamordowano
w tym obozie?

wyborcza.pl/magazyn/1,126180,11754601,Polska_jak_lej_po_bombie.html

Data: 2012-05-24 09:32:03
Autor: Roman Rumian
GWno - i wszystko jasne!
Panie Leszeczku,

W dniu 2012-05-23 22:57, brat_olin pisze:
(...)
Ilu  młodych, wykształconych czytelników GW  wie co to był za obóz,
gdzie się mieścił, kogo i dlaczego ,dziesiątkami tysięcy , zamordowano
w tym obozie?

pytanie retoryczne, ale z moich obserwacji osób z którymi się stykam, już bardzo nieliczne wyjątki wierzą, w to co naplują propagandziarze z GW. Na odtrutkę organizmu (ja, przestałem w zasadzie słuchać, czytać, oglądać merdia, bo organizm reaguje alergicznie) polecam najnowszą książkę Marcina Wolskiego "Post-Polonia".

http://rebelya.pl/post/1863/post-polonia-wedug-marcina-wolskiego

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2012-05-27 20:07:36
Autor: pluton
GWno - i wszystko jasne!
 polecam najnowszą
książkę Marcina Wolskiego "Post-Polonia".

To ten pan z radia od skeczy i słuchowisk ?

Nullification

GWno - i wszystko jasne!