GWno pada :-)

Data: 2016-10-19 00:10:24
Autor: Ikselka
GWno pada :-)
....bo za rządów PiS już nie ma nakazu dla państwowych instytucji i urzędów,
żeby prenumerowały.
Za PO taki nakaz był - nawet na państwowych uczelniach (np Politechnika
Warszawska) leżały w holu stosy tego i nazywało się to darmowe egzemplarze
dla studentów - prenumerowane (i PŁACONE!!!) przez uczelnie.

I oto GWno pada - a jakoś obywatele nie spieszą ratować, nie organizują
akcji "Wyborco, kup sto GWienek, wesprzyj swą Gazetę" :-D
Oto na czym się opierała NAPRAWDĘ rzekoma poczytność tego paskudztwa!

Data: 2016-10-19 00:41:05
Autor: HP321
A co takiego paskudnego ?
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Oto na czym się opierała NAPRAWDĘ rzekoma poczytność tego paskudztwa!

A co takiego paskudnego jest w Gazecie Wyborczej ?
Opisują twoją ukochaną Partię Watykańską, czyli Partię Pedałów i Pedofilów ?

Data: 2016-10-19 04:29:48
Autor: Vernon L. Pinkley
A co takiego paskudnego ?
użytkownik HP321 napisał:

A co takiego paskudnego jest w Gazecie Wyborczej ?

Ludzie ją czytajo, ale nie rozumiejo.
http://blog.madgraf.eu/kiedy-nie-stawiac-spacji.html Jeżeli pały nie przeginają i bawią się za swoje, niech tam
GW sobie będzie.

Data: 2016-10-19 15:22:43
Autor: Ikselka
GWno pada :-)
Dnia Wed, 19 Oct 2016 10:37:49 +0200, Pajdak napisał(a):

[...]

Teraz obowiązuje "Gość Niedzielny", TV Trwam, Radio Maryja no i oczywiście jedynie słuszna TVPiS. Dojna zmiana!

No to leć, człowieku, do kiosku po 100 egzemplarzy GWna i je ratuj! Co,
jeszcze tego nie zrobiłeś?

Data: 2016-10-19 12:41:13
Autor: Zenek Kapelinder
GWno pada :-)
Tak samo wisi jak wszystkim co tu wypisujesz debilu.

Data: 2016-10-20 09:56:00
Autor: Pajdak
GWno pada :-)
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e7875a9b-9dd3-4b4f-a577-03a365e8866dgooglegroups.com...
Tak samo wisi jak wszystkim co tu wypisujesz debilu.

Zenuś, ty jako prozelita, natione Polonus, gente Ruthenus, non cumpos mentis uwielbiający ochlokrację jesteś wielbicielem koterii z Nowogrodzkiej. Oni cię utrzymują przy życiu co prawda za marne grosze ale jak widać jeszcze masz siłę by po harówce w psychiatryku pluć na tym forum. Co prawda cierpisz na afazję i aleksję jednocześnie przy swoich katatymiach i katachrezie co potwierdza twoja  katamneza. To jest nuda veritas o tobie Zenuś. Mam nadzieję, że jako świeży neofita biegle posługujący się łaciną i greką zrozumiesz przekaz ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-10-20 18:09:17
Autor: Zenek Kapelinder
GWno pada :-)
Harowka w psychiatryku. Od twojej strony tak to wyglada bo sanitariusze musza sie czasami naszarpac zeby cie do lozka przywiazac. Praca lekarza marzenie. Pensja dobra, dyzury ekstra platne. A jak za duzo rozrabiasz to dostajesz tyle prochow na uspokojenie ze spisz dobe bez przerwy. Do tego zadnych skarg ze strony pacjentow bo wariatowi nikt nie uwierzy. Tez z tego korzystasz. Dozywotni wikt i opierunek masz zagwarantowany.

Data: 2016-10-19 15:53:50
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
GWno pada :-)
> [...]

No to leć, człowieku, do kiosku po 100 egzemplarzy GWna i je ratuj! Co,

Idź może poczytać sobie jakieś memy...

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2016-10-19 18:12:37
Autor: Pajdak
GWno pada :-)
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1753hubaldo77.jpq7wg5lm3fd$.dlg40tude.net...
[...]

Widzę, że upodobanie do skatologii to jakis twój problem. Sam sobie leć. Wisi mi co ty tam sobie czytasz.

--
Lepudruk

Data: 2016-10-21 02:45:05
Autor: HP321
Gazeta Wyborcza od lat ma się bardzo dobrze.
[...]

Aleś ty głupia. To tylko uzależnieni od Rydzyka i od Kaczyńskiego
w ten sposób wspierają swoich idoli.
Gazeta Wyborcza od lat ma się bardzo dobrze, dzięki bardzo dobrym
artykułom.

Data: 2016-10-21 02:44:41
Autor: HP321
wystarczy, ze kupują i czytają.
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości

 a jakoś obywatele nie spieszą ratować, nie organizują
akcji "Wyborco, wesprzyj swą Gazetę"

Aleś ty głupia.
Obywatele nie spieszą ratować, bo wystarczy, ze kupują i czytają
Gazetę Wyborczą.

Data: 2016-10-25 14:19:11
Autor: Ikselka
GWno pada :-)
Dnia Wed, 19 Oct 2016 00:10:24 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

I nawet KODziarze nie kupują. A POwinni - każdy codziennie przynajmniej po
worze GWna :-D

Data: 2016-10-27 17:26:56
Autor: Pajdak
GWno pada :-)
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1oaco63j98b58$.1fb7u2mpkxzkf.dlg40tude.net...
[...]

Rozumiem, że ty każdego dnia kupujesz po litrze wody święconej dołączanej do rydzykowych szmatławców!

--
Lepudruk

GWno pada :-)