GWno tonie ?

Data: 2012-08-21 10:50:47
Autor: matador
GWno tonie ?
#
....plotka brzmi zdumiewająco, choć w branży już tak nie zadziwia: w
styczniu "Gazeta Wyborcza" ma przestać być wydawana w wersji
papierowej...
#

http://wpolityce.pl/wydarzenia/34518-tylko-plotka-czy-zapowiedz-nieuchronnego-upadku-gazeta-wyborcza-od-nowego-roku-zniknie-z-kioskow

matador.

Data: 2012-08-21 11:28:17
Autor: Antenka
GWno tonie ?
On 21 Sie, 19:50, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
#
[...]

To jest pierwsza dobra wiadomość jaką dzisiaj usłyszała, a raczej
przeczytałam!
 :-)))

Antenka

Data: 2012-08-21 14:53:52
Autor: Marek
GWno tonie ?
On Aug 21, 7:50 pm, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
#
[...]

Ciekawe, czy Michnik, ktoremu przydzielono akcje Agory w milionowej
wartosci, ktorych nie odebral, ktore dalej trzymane byly, pod jego
nazwiskiem, juz je odebral i sprzedal ?

Data: 2012-08-22 00:06:15
Autor: Lorn
GWno tonie ?
W dniu 2012-08-21 23:53, Marek pisze:
[...]

Ależ to ciekawe, cholera jakież to ekscytujące... Hmm... Napisz jak się dowiesz. No ku... Muszę wiedzieć!

Data: 2012-08-21 15:53:12
Autor: Marek
GWno tonie ?
On Aug 22, 12:06 am, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Ciekawe, czy Michnik, ktoremu przydzielono akcje Agory w milionowej
> wartosci, ktorych nie odebral, ktore dalej trzymane byly, pod jego
> nazwiskiem, juz je odebral i sprzedal ?

Ale to ciekawe, cholera jakie to ekscytuj ce... Hmm... Napisz jak si
dowiesz. No ku... Musz wiedzie !

Nieeee....???
Cieeeekaweeee...

Data: 2012-08-22 01:03:46
Autor: Lorn
GWno tonie ?
W dniu 2012-08-22 00:53, Marek pisze:
[...]

Jeszcze jak!!! O panie... Oo jakie to jest k... ciekawe!

Data: 2012-08-21 16:11:34
Autor: Marek
GWno tonie ?
On Aug 22, 1:03 am, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Nieeee....???
> Cieeeekaweeee...

Jeszcze jak!!! O panie... Oo jakie to jest k... ciekawe!

Moze przekazal te pieniadze na Radio Maryja...???

Data: 2012-08-22 09:29:42
Autor: Bogdan Idzikowski
GWno tonie ?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:0e4ca36f-1ae9-49fb-8dd2-3182b138a951cf4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Część przeznaczył na KK.
Więcej na ten temat wie właściciel "Nie"

Data: 2012-08-21 20:16:39
Autor: zdumiony
GWno tonie ?
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d927713-0ff0-4256-80bb-dfc44b56bc22q4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Byłoby fajnie. A co w takim razie z wersją internetową skoro żadają za nią większych opłat niż za papierową?

Data: 2012-08-21 20:35:43
Autor: Marek Czaplicki
GWno tonie ?
matador pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 21 sierpień 2012 19:50:

#
[...]

Myślę, że to czeka wszystkie gazety. Z rzeczywistości realnej w wirtualną.

Data: 2012-08-21 20:45:05
Autor: Grzegorz Z.
GWno tonie ?
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Podzielą los "zakładów fotograficznych" i telefonów z tarczą.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-21 21:15:06
Autor: Marek Czaplicki
GWno tonie ?
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka  w dniu wtorek 21 sierpień 2012 20:45:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Nic nie trwa wiecznie. Można zadać pytanie: "Co się stało z maszynami do pisania"? :)

Data: 2012-08-21 21:17:37
Autor: zdumiony
GWno tonie ?
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k10kvg$n0i$1dont-email.me...
Myślę, że to czeka wszystkie gazety. Z rzeczywistości realnej w wirtualną.

Podzielą los "zakładów fotograficznych" i telefonów z tarczą.

A ja nie zamierzam płacić za wydania internetowe

Data: 2012-08-22 00:04:24
Autor: Lorn
GWno tonie ?
W dniu 2012-08-21 21:17, zdumiony pisze:
[...]

Serio? Uf... Serwisy informacyjne głównie swoje dochody mają z reklamy. To samo dotyczy wydań papierowych jak i internetowych.

Data: 2012-08-25 21:16:16
Autor: Grzegorz Z.
GWno tonie ?
Lorn napisał:

[...]

Chyba nie chcesz przez to powiedzieć że "płatne" będą "bez reklam" ? Już to widzę... pamiętam jak Canal+ ubiegał się 20 lat temu o koncesję na
analogowe naziemne nadawanie programu. Odgrażali się że "u nich nie będzie
reklam".

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-22 13:09:35
Autor: jr
GWno tonie ?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k10ke0$s3f$1node2.news.atman.pl...

| nieuchronnego-upadku-gazeta-wyborcza-od-nowego-roku-zniknie-z-kioskow

| Myślę, że to czeka wszystkie gazety.

Oczywiście GóWno idzie w awangardzie?

   Z rzeczywistości realnej w wirtualną.

Rzeczywistość wirtualna nigdy nie zastąpi realnej, ale nie w tym rzecz.
Internet jest interaktywny, dlatego podstawą działalności GazWyb-u był i jest papier. Idealny dla instruktażu ludzi o leniwych umysłach, jakie poglądy są w dobrym tonie i jak w ogóle uchodzić za inteligenta. W Internecie to nie zadziała.

Data: 2012-08-22 16:55:55
Autor: Przemysław M.
GWno tonie ?
Dnia Tue, 21 Aug 2012 10:50:47 -0700 (PDT), matador napisał(a):

#
[...]

Będziesz musiał wrócić do papieru toaletowego.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

GWno tonie ?