GWro o korupcji inaczej

Data: 2012-03-15 20:52:07
Autor: CGC
GWro o korupcji inaczej

Może jestem stary i cyniczny, ale nie widzę tu cudu purymowego. Niemniej
jest rzeczą godną odnotowania, że w lokalny oddział GW zmienił linię
propagandową o 180 stopni: http://www.sport.pl/pilka/1,64946,11345244,Zaglebie_Lubin__Pokazowi_chlopcy_do_bicia.html

To też ciekawe: http://www.sport.pl/sport-wroclaw/1,123440,11330220,Kibice_Zaglebia_Lubin_bronia_swojego_klubu_i_spieraja.html

Muszę się pofatygować w najbliższym czasie do Tesco/Empiku celem
przejrzenia GW i obczajenia powierzchni reklamowej. Na razie dla rozrywki poczytałem komentarze kibiców Zagłębia. Najlepsze
było "Brzozowski chyba ostatnio poszedł do spowiedzi". --
CGC

Data: 2012-03-15 23:13:29
Autor: Cavallino
GWro o korupcji inaczej

Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1hxzt076zhvma$.gvkrcrp7l0kp$.dlg@40tude.net...

[...]

Ciekawe kiedy poznański oddział przestanie dać się napuszczać warsiafce i srać we własne gniazdo i zmieni front.....

GWro o korupcji inaczej