Ga ga ga gazeta robi wszystko aby oczerniać POLSKE

Data: 2017-06-30 11:51:43
Autor: boukun
Ga ga ga gazeta robi wszystko aby oczerniać POLSKE
Fakt zgłoszenia przestępstwa, o którym dowiedzieliśmy się z dwóch niezależnych źródeł, potwierdza w rozmowie z WP Magdalena Zagórski. Niemka polskiego pochodzenia uczestniczyła w wyjeździe uczniów berlińskiej szkoły do Polski jako tłumaczka i jedna z opiekunek. W czwartek towarzyszyła 18-letniej uczennicy przy składaniu zawiadomienia na policji w Niemczech. Nie podajemy nazwiska uczennicy ze względu na bezpieczeństwo (do uczestników wyjazdu zaczęły docierać pogróżki).

O uczniach szkoły średniej im. Teodora Heussa pochodzących z rodzin emigrantów z Palestyny, Libanu i Turcji, którzy podczas wyjazdu edukacyjnego do Polski byli obrażani, Wirtualna Polska napisała w poniedziałek. Do najbardziej skandalicznego incydentu doszło w centrum Lublina, gdzie jednej z nastolatek mężczyzna napluł w twarz.

Według Zagórski uczennica zaznaczyła w zawiadomieniu, że wielu ludzi na ulicach polskich miast wyzywało ich z nienawiścią. Ofiarami były szczególnie te uczennice, które miały hidżab (popularną wśród muzułmanek chustę zakrywającą głowę i szyję). - Wyzywał również mężczyzna, który ją opluł. Z tego dla nas wynika, że to było z nienawiści do religii - mówi nam Zagórski.

- Opluta dziewczyna opisała wygląd człowieka, który ją opluł i zaznaczyła, że by go rozpoznała na zdjęciu. Rozpoznała by go też idąca obok niej koleżanka, która się temu człowiekowi dobrze przyjrzała - podkreśla.

Wyjaśnia, że w zawiadomieniu jest też szczegółowo opisany nie tylko ten incydent, ale także to, co działo potem między godz. 17.30 a 18. Jest też mowa - jak relacjonuje nam Zagórski - o bierności lubelskich policjantów, którzy zignorowali proszących o interwencję niemieckich uczniów i ich wyśmiali.

W momencie, gdy do tego doszło poszkodowanej dziewczynie towarzyszyło sześcioro uczestników wyjazdu, których nazwiska zostały podane w zgłoszniu jako świadkowie.

https://wiadomosci.wp.pl/tylko-w-wp-opluta-muzulmanka-zawiadamia-niemiecka-policje-jest-szesciu-swiadkow-6139108937754753a

go fuc.
1h temu

Jestem ciekaw reakcji Niemców. W tym roku byłem w Berlinie w naszej patriotycznej bluzie z orłem i krzyżem na piersi. Zostałem opluty, zwyzywany, szturchany i uderzony przez te zwierzęta. ZA NIC! Niemiecka Policja powiedziała mi, że ich prowokowałem ubiorem. Czyli oni mogą prowokować swoimi prześcieradłami od stóp do głów, a ja mam ubierać się najlepiej tak jak oni chcą tak?

Krzych
1h temu

Coraz mniej wierzę w te rewelacje, a coraz bardziej przychylam się doz dania, że chodzi o jakąś zorganizowana akcję mająca na celu dorobieniu Polsce gęby kraju totalnie ksenofobicznego, rasistowskiego, ciemnego itd. W wielu polskich miastach ulicami chodzą zarówno pojedyncze osoby w hijabach, jak i grupy tak ubranych kobiet, także całe wycieczki. Po Warszawie chodzą całe grupy młodzieży z Izraela, które niejednokrotnie zachowują się mało kulturalnie, a bardzo głośno. Do Leżajska przyjeżdżają całe grupy ubranych po swojemu hasydów. Czy ktoś słyszał, by któremukolwiek z nich stało się coś złego, ktoś ich zwyzywał, opluwał, groził im, pobił? Gdyby do takiego czegoś doszło, media by na cały świat wrzeszczały o wściekłym polskim antysemityźmie. Jestem wręcz prawie pewien, że cała ta historia w Lublinie to łgarstwo z celem przekonania postępowej Europy o ciemnej Polsce. Bo teraz o tym zachodnie media będą wrzeszczeć na cały świat, jednocześnie blokując wszelkie wieści o tym, jak muzułmanie w ich krajach bezkarnie tłuką białe kobiety po twarzach, jak opanowują w ich miastach kolejne strefy no-go, jak budują zasieki na autostradach, jak strach zachodnim białym wychodzić po zmroku na ulice swoich miast, nie pisną nic o bezradności policji w Szwecji i innych krajach.

podobny przypadek z austrii i usa
1h temu

W Austrii Młoda muzułmanka twierdziła, że została wepchnięta przed pociąg za noszenie chusty. Doniesienie dziewczyny, przedstawianej jako Sinem, są obecnie kwestionowane przez policję w Wiedniu. Śledczy sprawdzili nagrania z kamer CCTV ze stacji Wien-Döbling i nie znaleźli incydentu.
W USA pewna muzułmanka oskarżyła zwolenników Trumpa o napaść. Wyszło na jaw, że kłamała. Badający sprawę domniemanej napaści na Yasmin policjanci przejrzeli zapisy z kamer w metrze, jednak nie znaleźli potwierdzenia dla jej zeznań - donosi "Daily Mail". Zatrzymana w celu złożenia wyjaśnień 18-latka przyznała, że zmyśliła całą historię.

wojtek
11 min. temu

Jeszcze ich tu u nas nie ma a już mają roszczenia. To mega niebezpieczna populacja.

safsaffsa
12 min. temu

ahha to ją leją w niemczech, gwałcą i nic nie zgłasza na policję a tu niby ktoś ją opluł i się skarży na policji w Niemczech? hahahahahahahahahahhahahaha

wolf.1968
12 min. temu

Bardzo dobrze nich w świat idzie, że w Polsce islamu nie chcemy, trudno każda metoda jest dobra aby oprzeć się inwazji tego badziewia.

wolny
12 min. temu

Ga ga ga gazeta robi wszystko aby oczerniać POLSKE,w tym wypadku jet tak prawda jak z wiewiórką.

Ga ga ga gazeta robi wszystko aby oczerniać POLSKE