Gadatliwość informacyjna...

Data: 2021-02-01 01:37:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gadatliwość informacyjna...
Poszukując dobrego nagrywacza rozmów telefonicznych (2WCR) dotarłem
do nadopiekuńczości, której pozbyć się nie potrafię -- gdy ktoś do
mnie dzwoni, słyszę nie tylko indywidualny (przypisany do konkretnej
osoby -- tak chcę) dźwięk dzwonka, ale także czysto wypowiedziane
imię i nazwisko osoby dzwoniącej do mnie -- *chyba* informacje
czerpane są z ,,mych kontaktów''... Chyba, bo masa programów
szuka w necie informacji o osobie dzwoniącej i (jak na razie)
trafia bez pudła...

Jak wyłączyć to gadulstwo?... [zanim przyzwyczaję się do niego zbyt mocno?]

Mam masę dodatkowych programów okołotelefonicznych... Aż trudno
mi uwierzyć w to, co widzę... Myślałem, że rozmowy telefoniczne
odwędrowują do lamusa, gdy tymczasem coraz więcej coraz ciekawszych
programów związanych z telefonowaniem... Wszystkie za free...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-02-01 08:37:14
Autor: ToMasz
Gadatliwość informacyjna...
dźwięk dzwonka, ale także czysto wypowiedziane
imię i nazwisko osoby dzwoniącej do mnie

Ty mi powiedz jak to załączyć! Ludziom z bluetoothem to się przyda

ToMasz

Data: 2021-02-01 10:36:26
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 08:37, ToMasz pisze:
dźwięk dzwonka, ale także czysto wypowiedziane
imię i nazwisko osoby dzwoniącej do mnie

Ty mi powiedz jak to załączyć! Ludziom z bluetoothem to się przyda

Banalne. Jezyk i wprowadzanie, ustawienia dla niepełnosprytnych, Syntezator mowy. Zamiana tekstu na mowę.

Co do BT to polecam wsparcie sprzętowe. Jest wiele słuchawek, które to oferują (Plantronics, Jabra) i mają swoje syntezatory mowy.

--
LordBluzg(R)
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2021-02-01 17:42:36
Autor: ToMasz
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 10:36, LordBluzg(R) pisze:
[...]

mam. synteza działa, mogę odsłuchać przykład. Ale co mam załączyć, aby gdy ktoś dzwoni do mnie telefon wypowiedział nazwisko?

Co do BT to polecam wsparcie sprzętowe. Jest wiele słuchawek, które to oferują (Plantronics, Jabra) i mają swoje syntezatory mowy.

mam taniego plantronica. wbudowanego nic takiego nie ma, ale "przykład" słychać

Data: 2021-02-01 17:56:30
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 17:42, ToMasz pisze:

> [...]

mam taniego plantronica. wbudowanego nic takiego nie ma, ale "przykład" słychać

To kup lepszego :] Nie oszczędzam na słuchawkach BT. Koszt 1 dobrej słuchawki = koszt ~ 1 mandatu.

Data: 2021-02-01 18:22:41
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 17:56, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Tylko dodam, dlaczego lepszy jest syntezator ze słuchawki?

Słuchawki A2DP, często nim "wystartują" w połączeniu, to ucinany jest ten właśnie początek i albo nie słychać całych komunikatów albo części.

Problemem było kiedyś, żeby słuchawka obsługiwała język polski, bo głupio słucha się polskich nazw po angielsku :)

Niektóre słuchawki recytują tylko sam numer...czasem tylko po angielsku/chińsku ale to raczej chińskie zabawki.

Data: 2021-02-01 18:31:18
Autor: J.F.
Gadatliwość informacyjna...
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:601832e9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W jakim sensie?
Ze to sluchawka a nie telefon zamienia numer na mowe ?

A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?

mam taniego plantronica. wbudowanego nic takiego nie ma, ale "przykład" słychać

To kup lepszego :] Nie oszczędzam na słuchawkach BT. Koszt 1 dobrej słuchawki = koszt ~ 1 mandatu.

I mowisz, ze jak sie kupi drogą, to nie rozladuje sie, ani odmowi polaczenia, gdy akurat chce sie w samochodzie pogadac ?

I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)

J.

Data: 2021-02-01 18:53:23
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 18:31, J.F. pisze:

Pewnie najpierw robisz siku a później ściągasz majty.

Dlaczego tak sądzę?

[...]

A co wyżej napisałem, czytaczu ze zrozumieniem?

A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?

Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

[...]

Dlaczego ma się nagle rozładować? Samochodem też jeździsz bez paliwa do pracy np?

I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)

Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

Data: 2021-02-02 16:43:37
Autor: J.F.
Gadatliwość informacyjna...
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6018404b$0$24048$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jest to dosc rewolucyjne, ale moze ...

A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?
Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

Moja spacja w blad nie wprowadza, tylko niektorym osobom przeszkadza :-P

Naprawde znacznie lepiej ?
Polski jezyk ... malo popularny ...

[...]

Tak mi jakos z praktyki wynika.
Malo gadam, wiec sluchawka BT prawie nie uzywana, a jak trzeba uzyc, to nie dziala :-(

BT mam w samochodzie/radio ... ale tylko na jeden telefon ...

I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)
Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

Ale niewyraznie opisales ... bardzo niewyraznie :-)

I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko .. w co uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe dobrze dziala :)

J.

Data: 2021-02-02 20:32:23
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 02.02.2021 o 16:43, J.F. pisze:

[...]

Srylne. Przed wielokropkiem nie robi się spacji.

I nie rewolucyjne bo działa od kilku lat. Niektóre zestawy głośnomówiące w samochodach też tak działają.

A jak sobie radza z polskim literami i polskimi nazwiskami ?
Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

Moja spacja w blad nie wprowadza, tylko niektorym osobom przeszkadza :-P
Jesteś w wielkim błędzie. Miałem taką sytuację. W pewnej grupie osób, jeden się nie mył i śmierdział. On oczywiście tego nie czuł, bo to naturalne przecież. Czuli to wszyscy inni, szczególnie podczas wspólnych spotkań/posiłków. Zwróciłem mu uwagę, gdzieś na uboczu. Chuja dało.
Ponowiłem uwagę przy wszystkich i się obraził (mina reszty bezcenna) i wyszedł. Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym smrodzie...ale on to usłyszał z oddali :] Pomogło. Tobie zwracano uwagę setki razy na różnych grupach. Nie pomogło. Teraz sobie wyobraź, że tych siedzących i patrzących na Twoją spację jest znacznie więcej ale siedzą cicho.
Tak wiem, tutaj nie ma wniosku (happyendu) i będziesz walił specjalnie tą spację zawsze i złośliwie. Komedia to nie jest ani horror, to melodramat :(

Naprawde znacznie lepiej ?
Polski jezyk ... malo popularny ...

Spróbuj.

Dlaczego ma się nagle rozładować? Samochodem też jeździsz bez paliwa do pracy np?

Tak mi jakos z praktyki wynika.
Malo gadam, wiec sluchawka BT prawie nie uzywana, a jak trzeba uzyc, to nie dziala :-(

Ja ładuję w samochodzie. Wisi kabel i od czasu do czasu podłączam. Dlatego też mam więcej słuchawek niż jedną, bo jedna się ładuje a druga na uchu.

BT mam w samochodzie/radio ... ale tylko na jeden telefon ...

I moze jeszcze wybieranie glosowe dziala dobrze ... po polsku ? :-)
Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

Ale niewyraznie opisales ... bardzo niewyraznie :-)

A dlaczego miałoby nie działać? Kiedyś była nawet apka (przed google) Cyberon Voice Commander <10 lat temu czy jakoś tak...używałem tego i zawsze działało ze słuchawką...oczywiście lepszą słuchawką, która miała przycisk programowalny do uruchamiania jakiejś aplikacji.

I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko .. w co uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe dobrze dziala :)>

Nie bawię się wierzenia a to co piszę jest dostępne nawet na YT w postaci filmów. Ścieżkę opisałem, żebyś nie błądził.

Data: 2021-02-02 20:40:31
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 02.02.2021 o 20:32, LordBluzg(R) pisze:

[...]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cyberon.cvc&hl=pl&gl=US

Omatko jaki staroć :D

Data: 2021-02-03 13:01:40
Autor: J.F.
Gadatliwość informacyjna...
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6019a8ef$0$519$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I jak sobie radza z polskimi nazwiskami i imionami ?

[...]

I tak cie ta spacja uwiera, ze az zeby bola i jesc nie mozesz ?

Tak wiem, tutaj nie ma wniosku (happyendu) i będziesz walił specjalnie tą spację zawsze i złośliwie.

Z przyzwyczajenia, a nie zlosliwie.

Naprawde znacznie lepiej ?
Polski jezyk ... malo popularny ...
Spróbuj.

Ale jaka konkretnie sluchawke mam sprobowac ?
Bo ostatnia to mi gadala ... po chinsku, dobrze, ze google pomogl :-)

[...]

tez mi wisza kable, ale sa potrzebne do telefonu ...

Dlatego też mam więcej słuchawek niż jedną, bo jedna się ładuje a druga na uchu.

Taa .. to juz trzeba miec dwie.

Mialem dyzurną kablową w samochodzie, ale ... mikrofon przestal dzialac.
I tak sie zastanawiam ... czy nie od mrozu i wilgoci ?

[...]

No bo polski malo popularny.
Google rozpoznaje dosc dobrze, ale ile lat to trwalo i jakiego procesora/telefonu potrzebuje.

[...]

A to u mnie sciezka jest pusta.
Moze zly telefon, moze nie Samsung ...

J.

Data: 2021-02-09 00:24:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gadatliwość informacyjna...

"LordBluzgR" 6019a8ef$0$519$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Wyszedł do łazienki?

Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym smrodzie...

Miałeś fart -- mnie nikt głośno nie dziękuje, gdy zwracam uwagę
na pisma sądowe sędziów i biegłych sądowych, przy których
nadmiarowa spacja (przed wielokropkiem itp.) niewiele znaczy...

Data: 2021-02-03 03:44:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gadatliwość informacyjna...

"J.F." 6019732a$0$524$65785112@news.neostrada.pl

Malo gadam,

Ja też.

wiec sluchawka BT prawie nie uzywana,

Jak u mnie.

a jak trzeba uzyc, to nie dziala :-(

U mnie działa, ale mam dwie -- jedna jest wówczas rozładowana... ;)

Druga jest samochodową, wiec nie może rozładować się...
Samochodowa jest monofoniczną, więc słuchanie muzyki
ze smartfonu poprzez to coś nie jest przyjemne...

I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko ..
w co uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe
dobrze dziala :)

ZTCP u mnie wybieranie głosowe bardzo dobrze działało,
ale nie było potrzebne... Asystent też doskonale radził
sobie, ale tylko raz z niego skorzystałem...

To były próby z Asusem -- bardzo dawne.

Z RN9P niewiele ,,rozmawiałem'' via BT -- ale nie pamiętam problemów.
(poza tym, że samochodowe urządzenie nie daje stereofonii dla muzyki
z karty, penflaszki czy ze smartfonu a gadać raczej ;) trzeba wyraźnie
i raczej ;) wprost do tego czegoś, co niekoniecznie jest komfortowe...)

MaxCom radził sobie z samochodowym, ale tak sobie to było potrzebne
i oczywiście żadnego wybierania głosem tam nie znalazłem...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-02-01 21:22:43
Autor: ToMasz
Gadatliwość informacyjna...
> [...]

 > Dzwięki i wibracja> Odbieranie i kończenie połączeń> Odczytuj....
nie mam takiej funkcji w menu. Być może za stary telefon. mi5, miui10 android 8

ToMasz

Data: 2021-02-01 22:46:35
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 21:22, ToMasz pisze:

> [...]

 > Dzwięki i wibracja> Odbieranie i kończenie połączeń> Odczytuj....
nie mam takiej funkcji w menu. Być może za stary telefon. mi5, miui10 android 8

To wejdź do ustawień i wyszukaj "odbieranie i kończenie połączeń" może być również dostępne w menu "dialera" (u mnie Android 9)
Obrazek domyślny:
https://i.ytimg.com/vi/zuvL1KmNQZM/maxresdefault.jpg

Data: 2021-02-01 23:22:08
Autor: ToMasz
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 22:46, LordBluzg(R) pisze:
> [...]

To wejdź do ustawień i wyszukaj "odbieranie i kończenie połączeń" może być również dostępne w menu "dialera" (u mnie Android 9)

bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie w sprawę. w menu, mam możliwość wyszukiwania po nazwie. więc odbieranie połączeń -> jedyne ustawienei to odbieranie połączeń hardwarowym przyciskiem. koniec
Zainstalowałem kilka programów typu caller name annoucer.
problemy napotkane w 5-8 porgrmach
1. nie wspiera polskiego
2. nie działa bo google w tej wersji nie pozwala
3. działa, ale bez słuchawki, w słuchawce dzwonek telefonu się ścisza w momencie kiedy powinna być zapowiedź głosowa
4. działa, ale jak telefon ma załączony ekran. jak ma wyłączony - nie działa
Tak wiec ze względu na powyższe, a także to ze wszyscy śpią, zakończyłem testy i mam to głęboko w dupie.
Dziękuję i pozdrawiam
ToMasz

Data: 2021-02-02 00:28:59
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 01.02.2021 o 23:22, ToMasz pisze:
> [...]

Tak wiec ze względu na powyższe, a także to ze wszyscy śpią, zakończyłem testy i mam to głęboko w dupie.

Tak w sumie, to nigdy nie instalowałem żadnej aplikacji do tego i korzystałem z systemowego wsparcia (obecnie Samsung S8) od androida 7 po 9.
Kiedyś działało kulawo, potem tylko czytało z listy "ulubione" teraz działa w całości. Mam smartwatcha (Amazfit Verge), który czasem to podaje (ma głośnik) ale to jakieś 5%. Związane jest to z utratą w ciągu dnia połączenia z telefonem i funkcja A2DP, która nie "zagryza" się z BT Samsunga w pełni.

Musiałbym restartować BT w telefonie, wtedy działa lepiej ale nie zawsze.

Mam 3 słuchawki.
Słuchawka Jabra Motion odczytuje ze swojego syntezera poprawnie po polsku a druga słuchawka Plantronics Voyager robi to po angielsku :D (Księgowa Małgosia) brzmi dziwacznie. Klon chiński Plantronics Voyager odczytuje tylko numer dzwoniącego.

Wybieranie numeru (google) działa zawsze.

Data: 2021-02-01 23:53:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gadatliwość informacyjna...

"LordBluzgR" 6017cbbd$0$558$65785112@news.neostrada.pl

Ty mi powiedz jak to załączyć! Ludziom z bluetoothem to się przyda

Banalne. Jezyk i wprowadzanie, ustawienia dla
niepełnosprytnych, Syntezator mowy. Zamiana
tekstu na mowę.

Co tedy ustawić, by przestało gadać?...

Data: 2021-02-02 00:06:13
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...

[...]

Następny co sika przed zdjęciem gaci.

PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK nim odpiszesz bzdurę :]
jprdl. Zero poszanowania czasu innego człowieka. Jak krew w piach.

Tobie się nie dziwię, w sumie, zawsze żerujesz na innych, dlatego nie biorę udziału w twoich projekcjach.
Pa.

Data: 2021-02-02 17:28:18
Autor: Eneuel
Gadatliwość informacyjna...
LordBluzg(R) pisze:

Co tedy ustawić, by przestało gadać?...

Następny co sika przed zdjęciem gaci.

PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK nim odpiszesz bzdurę :]

Przeczytałem ówczesny cały wątek, nim odpowiedziałem.

Tobie się nie dziwię, w sumie, zawsze żerujesz na innych

Od lat niewiele zyskuję na tych rozmowach.
Ogólnie zyskuję świadomość ludzkiej niewiedzy,
maskowanej nierzadko agresją czy wulgarnością...

--
Ene

Data: 2021-02-02 18:55:52
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...
W dniu 02.02.2021 o 17:28, Eneuel pisze:

Co tedy ustawić, by przestało gadać?...

Następny co sika przed zdjęciem gaci.

PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK nim odpiszesz bzdurę :]

Przeczytałem ówczesny cały wątek, nim odpowiedziałem.

Masz:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1601035716CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

Data: 2021-02-03 02:06:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Gadatliwość informacyjna...

"LordBluzgR" 60199230$0$520$65785112@news.neostrada.pl

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1601035716CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

Nie widzę takiego czegoś u siebie.
Gdybym widział -- wiedziałbym, że mam to wyłączyć.

-=-

Mam też okienko pomocy -- mogę tam wpisać cokolwiek (choćby:
'odczytuj'; 'głośno'; 'nazwy'; 'rozmówców'...) które też nie
pomaga...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2021-02-03 09:50:58
Autor: LordBluzg(R)
Gadatliwość informacyjna...

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1601035716CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

Nie widzę takiego czegoś u siebie.
Gdybym widział -- wiedziałbym, że mam to wyłączyć.

Gdzieś w wątku kierowałem do opcji dla niepełnosprytnych, który podobno przeczytałeś (ułatwienia dostępu czy jakoś tak) Kiedyś tam było włączanie. Nie podałeś jakiego masz Andka a to głównie od tego zależy.

Data: 2021-02-03 14:25:54
Autor: Eneuel
Gadatliwość informacyjna...
LordBluzg : Gdzieś w wątku kierowałem do opcji dla
: niepełnosprytnych, który podobno : przeczytałeś (ułatwienia dostępu czy
: jakoś tak) Kiedyś tam było włączanie.

Nie widzę.

: Nie podałeś jakiego masz Andka A10.

: PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W
: SZWACH (coraz więcej bezwartościowych
: pieniędzy)

Fakt -- 4 lata temu za OC zapłaciłem 4 razy więcej niż teraz...
 Mleko w Biedronce kupiłem niedawno po 1.19 PLN za
 litr...

Ale drukarka Canona po roku droższa o około 50%... --
Eneuel

Gadatliwość informacyjna...