Gadomski (wyborcza) contra Ziemkiewicz (RP)

Data: 2010-01-25 10:57:59
Autor: mkarwan
Gadomski (wyborcza) contra Ziemkiewicz (RP)

Zdecyduj się, czy jest "Prawda Obiektywna"  czy "wielki manipulator", bo jedno przeczy drugiemu.

Data: 2010-01-25 14:52:51
Autor: Czekista
[...]

A co to ma do rzeczy?! Nick i jego login nie są przedmiotem dyskusji. Chłopie czytaj ze zrozumieniem chyba że to jest ponad Twoje siły. A jeśli tak to nie mam pytań....
Prawda jest formą pozoru, pozór - formą prawdy.
François de La Rochefoucauld
Alfred Aleksander Konar
Prawda, tak jak kij, ma dwa końce.

Data: 2010-01-25 16:18:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "Czekista" <czekista@autograf.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000142.4b5da233newsgate.onet.pl...
[...]

Doczytałem się, ze odpowiada mi czekista
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=czekista
http://slowniki.gazeta.pl/pl/czekista
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czeka

Gadomski (wyborcza) contra Ziemkiewicz (RP)