Gadowski o bliskim wschodzie i przyczynach abdykacji Benedykta XVI [WAZNE!]

Data: 2020-01-05 00:54:45
Autor: mrbluesky.pl
Gadowski o bliskim wschodzie i przyczynach abdykacji Benedykta XVI [WAZNE!]

https://m.youtube.com/watch?v=KzfBkjqfi3s

Komentaz mojego przyjaciela:
"Poświęciłem mu te 43 minuty. Zawsze miałem Gadowskiego za kogoś niedojrzałego i fałszywie przekonanego o swojej wielkości, ale po tym materiale nabieram do niego szacunku.
Bardzo wiele bardzo ważnych rzeczy, przy których drobnostki z którymi się nie zgadzam nikną."

Gadowski o bliskim wschodzie i przyczynach abdykacji Benedykta XVI [WAZNE!]