GaduAir

Data: 2011-03-06 00:31:37
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
GaduAir
W dniu 2011-03-06 00:18, RadekNet pisze:

Czy ja dobrze rozumiem, ze majac numer w GaduAir jestem nonstop dostepny
pod moim numerem gg, tak tekstowo jak i glosowo? Moge dzwonic i odbierac
polaczenia glosowe z gg za free?

Tylko tekstowo

[...]
I jeszcze jedno - GaduAir (czy wogole gg) nie oferuje uslugi numeru
stacjonarnego dostepnego przez komunikator/komorke, prawda?

Przez komunikator na Windows oferuje. Można też z niego korzystać poprzez urzadzenia z SIP.

Data: 2011-03-06 09:12:14
Autor: Jakub Danecki
GaduAir
Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> Czy ja dobrze rozumiem, ze majac numer w GaduAir jestem nonstop
> dostepny pod moim numerem gg, tak tekstowo jak i glosowo? Moge
> dzwonic i odbierac polaczenia glosowe z gg za free?
Tylko tekstowo

No i chyba nie w roamingu.

Jakub

Data: 2011-03-06 10:40:06
Autor: Nietutejszy
GaduAir
Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):
> [...]

> Czy ja dobrze rozumiem, ze majac numer w GaduAir jestem nonstop dostepny
> pod moim numerem gg, tak tekstowo jak i glosowo? Moge dzwonic i odbierac

Na komórce głosowo za darmo - nie żartuj :-). A tak poważniej, w promocji Wszechdostępni (http://www.gaduair.pl/promocja/wszechdostepni, wariant 1) możesz po doładowaniu podzwonić "za darmo" do GA i GG.

[...]
> [...]

Przez komunikator na Windows oferuje. Można też z niego korzystać poprzez urzadzenia z SIP.

W pewnym sensie oferuje i z komórki z simem GA. Poczta głosowa dla GA i GG jest wspólna, więc można ją odsłuchiwać przez 123
Ponadto, w zależności od ustawień skrzynki na koncie GG można mieć na komórce GA:
1) powiadomienia SMS o próbach połączenia na numer stacjonarny
2) powiadomienia SMS o wiadomościach pozostawionych na poczcie głosowej po dzwonieniu na numer stacjonarny
3) przekierowanie połączeń z numeru stacjonarnego na komórkowy (za 22 gr/min z taktem 1/1)
Można też dzwonić po cenach "stacjonarnych" z komórki przez numer dostępowy 133 (za dopłatą 5 gr/min z taktem 1/1.

W wyżej opisanej dostępności nr stacjonarnego GG przez GA są jednak dwie istotne niedoróbki związane z clipem. Połączenia przez 133 identyfikują się u odbiorcy numerem GA - nie ma opcji wyboru clipa stacjonarngo (ani jego blokady :-)). Z kolei płatne połączenia przychodzące przekierowane z nr stacjonarnego na nr GA identyfikują się przez 22 427 77 77 (nr dostępowy do dzwonienia na nry GG oraz odsłuchiwania poczty GG - starszy niż GA, pochodzi jeszcze z naGłosu :-)).

Nietutejszy

Przez komunikator na Windows oferuje. Można też z niego korzystać poprzez urzadzenia z SIP.

--

GaduAir