GaduAir i Gadu Na G³os

Data: 2009-05-25 21:24:02
Autor: X
GaduAir i Gadu Na G³os
Czy kto¶ korzysta jednocze¶nie z GaduAir (karta SIM) i Gadu na G³os (komunikator internetowy w komputerze)? Chodzi mi o to czy mo¿na pod³±czyæ pod laptopa komórkê z GaduAir i traktowaæ j± jako modem i ³±czyæ sie internetowo za pomoc± us³ugi GaduNaG³os z numerami stacjonarnymi w pakietach w us³udze NaG³os: np.

Wieczory 1000 1000 minut po³±czeñ na polskie numery stacjonarne w godzinach 18.00 - 8.00.
  *120*301# 20 z³
Polska 1000 1000 minut do wykorzystania na  po³±czenia na polskie numery stacjonarne przez ca³± dobê.
   *120*302# 25 z³
Polska 120 120 minut po³±czeñ na polskie numery stacjonarne przez ca³± dobê *120*303#
  6 z³
Polska 240 240 minut po³±czeñ na polskie numery stacjonarne przez ca³± dobê.
  *120*304#
   11 z³

Mam powoli do¶æ Simplusa i chcia³bym u¿ywaj±c laptopa i GaduAir na pakietach internetowych wycisn±c maksymalnie co oferuje rynek (pakiety internetowe dobrze taryfikowane-co 1 kB, tanie po³±czenia do wszystkich sieci-29gr/min, tanie po³±czenia na stacjonarki. Czy mogê po³±czyæ us³ugi GaduAir i Gadu NaG³os?

Data: 2009-05-25 21:48:10
Autor: SDD
GaduAir i Gadu Na G³os

U¿ytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gver8n$nuo$1inews.gazeta.pl...
[...]

pewnie mozna, ale telefon koniecznie musi obslugiwac HSDPA, bo bez tego raczej nie pogadasz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-25 22:06:45
Autor: X
GaduAir i Gadu Na G³os
U¿ytkownik SDD napisa³:

[...]

No ja mam Nokiê N73 (3G) i znudzi³ mi siê Simplus który zaoferowa³ badziewna taryfê Twój Profil z 29gr/min do prawie wszystkich i brakiem mozliwo¶ci tañszych po³±czeñ przy tej opcji.Chcia³bym zmigrowaæ w czerwcu na GaduAir z Simplusa i pod³±czyæ moja Nokiê na pakietach internetowych GaduAir pod laptopa i korzystaæ jednocze¶nie z us³ugi GaduNaG³os -z groszowymi po³±czeniami pakietowymi na stacjonarne. Ju¿ mnie wkurza zabawa w chowanewgo w Simplusie:)

GaduAir i Gadu Na G³os