GaduAir - zaczyna być ciekawie :)

Data: 2009-07-23 14:53:35
Autor: Chris
GaduAir - zaczyna być ciekawie :)
Na swój starter GaduAir właśnie dostałem takiego SMS-a:

"Witaj. Obnizylismy stawki na twojej karcie SIM. 15gr/min w sieci,
Internet: 1gr/50kB, pakiet 5MB za 1zl, wybrane numery: 5gr/min w sieci.
Milego dnia. GaduAIR."

Czy wszyscy klienci GaduAir go dostali, czy tylko mnie spotkało to
wyróżnienie?
Do tej pory było 20 KB za 1 gr, teraz jest 50 KB.
W każdym razie, zaczyna być ciekawie :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-23 17:35:17
Autor: W
GaduAir - zaczyna być ciekawie :)
Chris wystukał, co następuje:

[...]

Dzisiaj o tym czytałem na telepolis. Dodatkowo jeszcze podobno darmowe (na razie) staje się "5 w sieci" czy jakoś tak (za 5 groszy dzwoni się z wybranymi osobami)

Btw. jaki jest sens pakietu 5MB za 1zł?

Data: 2009-07-23 21:28:35
Autor: Chris
Dnia Thu, 23 Jul 2009 17:35:17 +0000 (UTC), W napisał(a):

Btw. jaki jest sens pakietu 5MB za 1zł?

Jest sens :)
Transfer bez pakietów jest taryfikowany z dokładnościa do 1 grosza, czy
co 50 KB, natomiast pakiety MB są taryfkowane co 1 KB, czyli co 0,02 gr.
Jeśli często się łączymy pobierając niewielkie ilości danych, to dosyć
szybko widać różnicę.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-24 07:10:56
Autor: W
[...]

Czyli jak mój badziewny cegłofon z WM cały czas trzyma połączenie i muszę dopiero klepnąć stosowny przycisk żeby się głupol rozłączył, to nie zauważę różnicy - tak? ;->

Data: 2009-07-24 18:30:53
Autor: Chris
Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:10:56 +0000 (UTC), W napisał(a):

Czyli jak mój badziewny cegłofon z WM cały czas trzyma połączenie i muszę dopiero klepnąć stosowny przycisk żeby się głupol rozłączył, to nie zauważę różnicy - tak? ;->

Zapewne tak, chociaż różnica na pewno będzie.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-07-24 20:55:49
Autor: W
[...]

Biorąc pod uwagę, że teraz cudowny orangutan kasuje mnie 25gr za 50kb to jakoś bym to przebolał xD

Data: 2009-07-26 23:18:00
Autor: Arek
W napisał(a) w wiadomości: ...

Biorąc pod uwagę, że teraz cudowny orangutan kasuje mnie 25gr za 50kb to
jakoś bym to przebolał xD

Tu trochę taniej  5 lub 2,5gr/50KB
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=2873276

Ale i tak GaduAir warto się przyjrzeć...
Arek

Data: 2009-07-27 11:43:22
Autor: W
GaduAir - zaczyna być ciekawie :)
Arek wystukał, co następuje:

W napisał(a) w wiadomości: ...

Biorąc pod uwagę, że teraz cudowny orangutan kasuje mnie 25gr za 50kb to
jakoś bym to przebolał xD

Tu trochę taniej  5 lub 2,5gr/50KB
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=2873276

No ale teraz i tak jadę ze środków promocyjnych więc kupowanie pakietu byłoby bez sensu trochę... (w sumie między innymi dlatego, że umożliwili używanie środków promocyjnych na połączenia data spowodowało że z nimi zostałem, jeszcze... bo torchę tych środków miałem)

Data: 2009-07-31 18:01:51
Autor: Arek
W napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Czy dobrze zrozumiałem, że 25gr/50KB leci najpierw ze środków promocyjnych
przy np. korzystaniu z GPRS?

Arek

Data: 2009-07-31 17:18:13
Autor: W

W napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Tak! Kiedyś środki promocyjne były tylko na rozmowy i sms do Orange. Przy lekkiej "rewolucji" (dzięki Play) i zmianie stawek od razu zrobili porządek ze środkami promocyjnymi (kondensacja do jednej puli) i rozszerzeniu ich o rozmowy na stacjonarne oraz transfer danych (2g/3g)