Gaduła

Data: 2013-10-22 06:17:41
Autor: Mark Woydak
Gaduła
"Prof. Jacek Rońda popełnił coś, czego popełniać nie można. Jego słowa nie powinny paść - przyznał rzecznik PiS Adam Hofman w programie "Kropka nad i" w TVN24. Polityk zaznaczył jednak, że "to był jednostkowy przypadek".

Co ciekawego u mecenasa Rogalskiego? Słyszałem, że znów "puszcza farbę", słyszałem też, że Jacek R. został publicznie skarcony przez kolegów z uczelni i czeka go zielona trawka!. Aj waj, aj waj co to się dzieje! Król jest nagi! Król jest nagi!

MW

Gaduła