Gadżet i CB

Data: 2009-05-29 00:56:12
Autor: hamberg
Gadżet i CB
skoro ogladasz tvn turbo sam jestes sobie winien ;)

Ja tam niestety nic ciekawego nie moge znalezc - tylko pitolenie paru
nieudacznikow o rzeczach o ktorych najczesciej maja slabe pojecie.

Fajne programy w tvn turbo skonczyly sie juz dawno temu

Data: 2009-05-29 10:00:29
Autor: J.F.
Gadzet i CB
Uzytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7d4ed203-58b7-449a-bd01-3289d640a3b7g20g2000vba.googlegroups.com...
skoro ogladasz tvn turbo sam jestes sobie winien ;)

Ja tam niestety nic ciekawego nie moge znalezc - tylko pitolenie paru
nieudacznikow o rzeczach o ktorych najczesciej maja slabe pojecie.

Ale w tym przypadku przebili chyba wszystko - naprawde nie ma w TVN jednego czlowieka ktory by mial pojecie o CB ? Czy moze program zrobiono dokladnie tak jak mial byc zrobiony - czyli zeby przypadkiem nikt sie z niego nic nie dowiedzial ..

J.

Gadżet i CB