Gadzet ? ... z NFC

Data: 2014-05-13 09:45:54
Autor: Waldek
Gadzet ? ... z NFC
Powitać

W dniu wczorajszym zostałem posiadaczem smarkofona z modułem NFC
ale jeszcze nie miałem czasu sie temu przyglądnąć ...

Czy  w naszym pieknym kraju są juz jakies rozwiązania
pozwalające wykorzystac ta funkcjonalność w praktyce ?  (płatnosci)

Pozdrawiam

Data: 2014-05-13 04:58:51
Autor: ls
Gadzet ? ... z NFC
W dniu wtorek, 13 maja 2014 09:45:54 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Powitaďż˝

W dniu wczorajszym zosta�em posiadaczem smarkofona z modu�em NFC
ale jeszcze nie mia�em czasu sie temu przygl�dn�� ...

Czy  w naszym pieknym kraju sďż˝ juz jakies rozwiďż˝zania
pozwalajďż˝ce wykorzystac ta funkcjonalno�� w praktyce ?  (pďż˝atnosci)

W TMobile da sie z tego korzystac - usluga nazywa sie bodajze "my wallet".
Zakladajac/majac konto w dawynym Syncu, mozna na platnosciach z NFC skorzystac: 10 x 50zl zwrotu

--
pozdr.
ls

Data: 2014-05-13 19:16:22
Autor: xbartx
Gadzet ? ... z NFC
W dniu 13.05.2014 13:58, ls pisze:

W TMobile da sie z tego korzystac - usluga nazywa sie bodajze "my wallet".
Zakladajac/majac konto w dawynym Syncu, mozna na platnosciach z NFC skorzystac: 10 x 50zl zwrotu

Teraz jest jakieś nowe promo w dawnym synku i o NFC też coś tam chyba jest, no ale trzeba mieć abo w t-mobile. Należy też pamiętać, że o ile dobrze pamiętam to "my wallet" kosztuje już bodajże 2 albo 3 pln/m-c.

Xenocide

Data: 2014-05-13 09:48:50
Autor: Pete
Gadzet ? ... z NFC

http://paypass.pl/paypass-w-telefonie/

--
Pete

Data: 2014-05-13 10:01:39
Autor: Waldek
Gadzet ? ... z NFC

Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:lksip1$p05$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dzieki - looknąłem - czyli póki co dupa blada ;)

-  słuchawka jest w Play
a widze tylko Orangutana z mBąkiem
i troche wiecej opcji dostępnych z T-Mobile

Data: 2014-05-13 02:09:13
Autor: luc
Gadzet ? ... z NFC
W dniu wtorek, 13 maja 2014 10:01:39 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

Dzieki - lookn��em - czyli p�ki co dupa blada ;)

-  sďż˝uchawka jest w Play

a widze tylko Orangutana z mB�kiem

i troche wiecej opcji dost�pnych z T-Mobile

Poproś wujka Google, by włączył obsługę tego w PL:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.walletnfcrel&hl=pl

pzdrwm
luc

Data: 2014-05-13 11:52:33
Autor: Pete
Gadzet ? ... z NFC
W dniu 2014-05-13 10:01, Waldek pisze:

[...]

Przy czym to stronka mastercarda. Nie wiem, czy Visa oferuje coś więcej. Pewnie nie.

--
Pete

Data: 2014-05-15 07:39:07
Autor: J.F
Gadzet ? ... z NFC
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lksijt$ovf$1@node1.news.atman.pl...
Czy  w naszym pieknym kraju są juz jakies rozwiązania
pozwalające wykorzystac ta funkcjonalność w praktyce ?  (płatnosci)

Moze to
http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-nfc-mastercard-orange-cash/

J.

Gadzet ? ... z NFC