Gęba w TVN24

Data: 2011-04-15 13:19:07
Autor: Rad
Gęba w TVN24
Nikt nie pochwalił Kępy, że Olejnik tak mogła sobie wczoraj z nią porozmawiać inteligentnie w Kropce nad i.
Chylę czoła.
RX

Data: 2011-04-15 13:45:14
Autor: PesTYcyD
Gęba w TVN24
W dniu 2011-04-15 13:19, Rad pisze:
Nikt nie pochwalił Kępy, że Olejnik tak mogła sobie wczoraj z ni±
porozmawiać inteligentnie w Kropce nad i.
Chylę czoła.
RX

O ku co za dzicz. Co oni skacz± przez te płotki jak zajęce jakie¶.

Data: 2011-04-15 15:20:05
Autor: cirrus
Gęba w TVN24
Użytkownik "Rad" <radx@onet.pl> napisał w wiadomości news:io99ja$11a$1news.onet.pl...
Nikt nie pochwalił Kępy, że Olejnik tak mogła sobie wczoraj z nią porozmawiać inteligentnie w Kropce nad i.
Chylę czoła.
RX

Rozmowa z próbującą zagadać trudne tematy przekupą to kiepska sprawa.

--
stevep

Data: 2011-04-15 06:48:52
Autor: zbig
Gęba w TVN24
On 15 Kwi, 15:20, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Użytkownik "Rad" <r...@onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:io99ja$11a$1news.onet.pl...

> Nikt nie pochwalił Kępy, że Olejnik tak mogła sobie wczoraj z ni±
> porozmawiać inteligentnie w Kropce nad i.
> Chylę czoła.
> RX

Rozmowa z próbuj±c± zagadać trudne tematy przekup± to kiepska sprawa.

--
stevep

I do to tego jak te Kempa skromna. Okre¶liła siebie jako jedn± z
najodważniejszych posłanek. Myli biedaczka odwagę z tupetem.

Data: 2011-04-16 08:43:49
Autor: cirrus
Gęba w TVN24
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ab1b38ba-9428-4956-ad9d-c99650e0b89d32g2000vbe.googlegroups.com...
[...]