GÄ…bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?

Data: 2009-05-21 18:46:56
Autor: Jacek23
GÄ…bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?
Witam, skad takie wziac? o ile pod lustro mozna sobie poradzic, dalem tam taka twardsza z podkladki pod mysz, to nie mam pomyslu skad wziac gabke do wyscielenia rowkow tylnej scianki. Swoja droga to jednak wolalbym pod lustro tez jakas miękką:)
Skad to wziac?

--

jacek23@post.pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2009-05-21 19:05:24
Autor: Vituniu
[...]

Z pasmanterii. Odrobina czarnej aksamitki.
U mnie na delikatnej (cieniutkiej) dwustronnej tasmie klejacej,
ale jak masz pewne rece i dobry klej, to wyjdzie nawet ladniej.

Swoja droga to jednak wolalbym pod lustro tez jakas miękką :)

A tego jeszcze nie praktykowalem... :)
Jaka grubosc jest potrzebna?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-05-21 12:52:10
Autor: vituniu
G±bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?
On 21 Maj, 19:13, Rob <tral...@bumbum.pl> wrote:

Witam, skad takie wziac?

mam, polecam. Sprzedawc± jest autor tejże strony (blablabla)

Jestes spambotem jakims? :P

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-05-21 22:45:04
Autor: JasiekS
G±bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?

Użytkownik <vituniu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:339334a5-3fb8-4709-b7b1-74b9baf0ef2er33g2000yqn.googlegroups.com...
On 21 Maj, 19:13, Rob <tral...@bumbum.pl> wrote:

Jestes spambotem jakims? :P

pozdrawiam,
Vituniu.

Albo masz rozdwojenie jaĽni albo bliĽniaka w tym samym mie¶cie.

--
JasiekS

Data: 2009-05-21 14:07:42
Autor: vituniu
G±bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?

Albo masz rozdwojenie jaĽni albo bliĽniaka w tym samym mie¶cie.

E... zwyczajnie palec mi sie omsknal przy cieciu cytatu... ;)

Zdrowia,
Vituniu.

Data: 2009-05-21 19:17:33
Autor: Rob

http://tnij.org/dfue mam, polecam.

SprzedawcÄ… jest autor tejĹĽe strony http://www.kyphoto.com/classics/sealreplacement.html

> o ile pod lustro mozna sobie poradzic, dalem tam taka twardsza z podkladki pod mysz

kiepski pomysł.

Data: 2009-05-21 19:21:16
Autor: Maciek

http://www.micro-tools.de/mm5/e_restore.htm

Data: 2009-05-22 09:31:36
Autor: John Smith
Jacek23 napisał(a):
[...]

Pasmanteria -> Kordonek (czy jakoś tak, czarna miękka sznurko-włóczka).
Przyklejałem na dwustronnie klejącej taśmie (tak, bardzo wąskiej).
Inne miejsca uszczelniałem aksamitką.

Pozdrawiam,
--
Mirek

Data: 2009-05-27 17:41:38
Autor: Kosma Moczek
On 21 Maj, 18:46, "Jacek23" <jace...@post.pl> wrote:
[...]

Tak jak pisał poprzednik (trzy razy ;) - sprzedawca "interslice" na
eBay. Jego "light seal kit" kosztuje grosze, a czyni cuda - i jest
dużo lepszy i wygodniejszy od kawałka nieznanego pochodzenia gumy
znalezionego w Praktikerze albo w podkładce pod mysz...

--
Kosma

GÄ…bki do lustra i tylnej scianki (PENTAX A)?