Gajowy na polowaniu

Data: 2010-06-01 00:09:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Gajowy na polowaniu
Cos mi sie wydaje, ze pan Komorowski, gdy zostanie prezydentem bedzie
nam urzadzal polowania z helikoptera jak ruskie bonzy..,..

Data: 2010-06-01 09:14:31
Autor: Bombelek
Gajowy na polowaniu

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4676156e-29e1-4d78-90aa-a83423b3b85fe28g2000vbd.googlegroups.com...
Cos mi sie wydaje, ze pan Komorowski, gdy zostanie prezydentem bedzie
nam urzadzal polowania z helikoptera jak ruskie bonzy..,..

Będzie polować na pis_no! ;-)))

Data: 2010-06-01 00:34:34
Autor: DJ MC Donald Musk
Gajowy na polowaniu
On 1 Cze, 09:14, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4676156e-29e1-4d78-90aa-a83423b3b85fe28g2000vbd.googlegroups.com....

> Cos mi sie wydaje, ze pan Komorowski, gdy zostanie prezydentem bedzie
> nam urzadzal polowania z helikoptera jak ruskie bonzy..,..

Będzie polować na pis_no! ;-)))

calkiem mozliwe. Polowanie PO rozpoczelo w smolensku....

Data: 2010-06-01 00:52:35
Autor: Antenka
Gajowy na polowaniu
On 1 Cze, 09:34, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

> Będzie polować na pis_no! ;-)))

calkiem mozliwe. Polowanie PO rozpoczelo w smolensku....

Sugerujsze, że wszystkim steruje gajaowy Bronisław Marucha? A ja
myślę, że jego druzja - kozaki from Moscow z Władimirem na czele.

Antenka

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: heÂŽsk
Gajowy na polowaniu
On Tue, 1 Jun 2010 00:34:34 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> Będzie polować na pis_no! ;-)))

calkiem mozliwe. Polowanie PO rozpoczelo w smolensku....

 a nie na ulozeniu listy chetnych przez kancelarie s.p. prezydenta ?

--

 HeSk

Gajowy na polowaniu