Galant? 156 SW? A może coś innego?

Data: 2009-06-16 11:04:08
Autor: amos
Galant? 156 SW? A może coś innego?
On 15 Cze, 23:21, Areq <arkadiusz.ja...@gmail.com> wrote:
Witam,

Poszukuję właśnie jakiegoś ciekawego autka w okolicach 10k PLN. Przez
okolice rozumiem od 4k do maksymalnie 12k PLN.
A może polecicie jakiś inny samochód?

Jesli szukasz ciekawego auta zainteresuj sie SAABem. W tej cenie
dostaniesz 900 II (NG) z bardzo dobrym wyposazeniem, automatem,
klimatyzacja, komputerem pokladowycm czy co tam zechcesz. Roczniki do
1998.

Ciekawe silniki 2.0 (131KM), 2.0 turbo (185KM), 2.3 (150KM), bardzo
dobre blachy.
Ze slabostek - zawieszenie, jednak do przezycia. Dodatkowo auto nie
nalezy obecnie do bardzo egzotycznych. Pojawilo sie tego w ostatnich
latach naprawde sporo.

Pozniesze roczniki to juz 93 takze z klekotem pod maska jesli sobie
zyczysz. Ceny ciut wyzsze.

Jesli bardziej idziesz w kierunku limuzyny, wiekszej przestrzeni w
aucie, komfortu: SAAB 9000.

Jesli dodatkowo lubisz wypic- stworzycie naprawde doskonala pare. SAAB
tez lubi.

Wielu rzeczy o tych autach dowiesz sie na forum www.saabklub.pl.
Tutaj: http://www.saabklub.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=218&topic=125937.0
dowiesz sie wszystkiego na co zwrocic uwage podczas zakupu.

Wrazenia z jazdy - naprawde bezcenne. Czekam na relacje ;)

amos

Data: 2009-06-16 11:45:38
Autor: amos
On 16 Cze, 20:04, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

dowiesz sie wszystkiego na co zwrocic uwage podczas zakupu.

Wrazenia z jazdy - naprawde bezcenne. Czekam na relacje ;)

Zapomnialem dodac - silniki dosc trudne do zajechania - posiadaja
lancuch rozrzadu.

amos

Data: 2009-06-16 23:00:13
Autor: karol
Galant? 156 SW? A może coś innego?

Zapomnialem dodac - silniki dosc trudne do zajechania - posiadaja
lancuch rozrzadu.

Szczegolnie bezawaryjne jesli chodzi o ta czerwona listwe na silniku :)

Data: 2009-06-16 22:03:26
Autor: amos
On 16 Cze, 23:00, karol <ka...@kot.pl> wrote:
> Zapomnialem dodac - silniki dosc trudne do zajechania - posiadaja
> lancuch rozrzadu.

Szczegolnie bezawaryjne jesli chodzi o ta czerwona listwe na silniku :)

Tu zgoda, jednak silniki wolnossace wyposazone sa w klasyczny aparat
zaplonowa.
Samodzielna wymiana zajmie pewnie 10 min nawet dla informatyka ;)

amos

Data: 2009-06-16 21:53:24
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 16 Jun 2009 11:04:08 -0700 (PDT), amos napisał(a):

[...]

 Co z cenami części? (tylko proszę bez ogólników typu "dużo i względnie
tanie")

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-16 22:19:18
Autor: amos
On 16 Cze, 21:53, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Tue, 16 Jun 2009 11:04:08 -0700 (PDT), amos napisał(a):

 Co z cenami części? (tylko proszę bez ogólników typu "dużo i względnie
tanie")

Części nie są tanie jak w Fiacie jednak to nie Fiat. Nie o to tez
autor pytał. Gdyby szukał "oszczędnego" sformułowałby pytanie trochę
inaczej.
Auto mniej popularne zawsze będzie kosztowało więcej w utrzymaniu.

Dla przykładu mnie auto przy przebiegu 20k rocznie kosztowało do dziś
6kPLN w okresie niemal 3 lat. Rzeczy eksploatacyjne (swiece, kable,
płyny, hamulce, amortyzatory, wahacze, przeglądy, regularne przeglądy
klimatyzacji) oraz tzw. "usterki" (wydech, instalacja gazowa). A nie
mam skłonności do kupowania najtańszych części lub wymiany gdy padnie.
Raczej planuje wymiany przed awaria o ile sie da.

Przykladowe ceny (nie sa to ceny z ASO):
tarcze przod wentylowane + klocki - 460
amory przod - 150
wydech komplet - 800
wahacz - 260

Da sie przeżyć. Kombinujący mogą szukać części od Vectry B czy Omegi
A. Bedzie taniej.

Oczywiście wszystko zależy od stanu egzemplarza jak i w każdym innym
aucie.

Sa jeszcze oplowskie silniki 2,5 V6, te jednak lepiej omijać.

amos

Galant? 156 SW? A może coś innego?