Galaxy A40 - czujnik zbliżeniowy

Data: 2019-08-08 14:44:19
Autor: J.F.
Galaxy A40 - czujnik zbliżeniowy
Użytkownik "z"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5d4b1a0b$0$537$65785112@news.neostrada.pl...

Odebrałem z serwisu (ewidentnie szwankował ten czujnik) ale po wymianie dwóch czę¶ci dalej mi się nie podoba.
Testowałem aplikacj± "Sensory". W innych telefonach normalnie działa zbliżenie ręki, palca...
Czy w tym "nowoczesnym" ;-) telefonie zastosowano jaki¶ magiczny nowoczesny sensor który wykrywa głowę a ręki nie wykrywa?

W wielu telefonach nie ma osobnego czujnika - korzystaja z ekranu dotykowego.

Te co mialy osobny na podczerwien, to dosc "punktowe" byly.

Czy dalej reklamować bo sensor działa ale jak się go do głowy przyci¶nie.
Niestety małżonka nie robi tego tak "mocno". Pewnie 90% ludzi też tak mocno nie przyciska do głowy. Wł±czaj±c mnie.
Reklamować?.

Jesli przeszkadza ... to tak. Najwyzej sie posmiejemy z tlumaczenia :-)

Oczywi¶cie telefon przywrócony do ustawień fabrycznych z najnowsz± wersj± oprogramowania wrócił z serwisu.
Swoj± drog±... wskazówki Samsunga żeby uważać z aplikacjami bo mog± narobić kuku bardzo mnie roz¶mieszyły w kwestii chyba jak najbardziej SPRZĘTOWEJ.

ale w ktorej konkretnie kwestii ?
Bo czemu nie mialyby czegos uszkodzic ?

J.

Galaxy A40 - czujnik zbliżeniowy