Galaxy Ace - warto?

Data: 2012-05-16 06:15:29
Autor: krabar
Galaxy Ace - warto?
Chcemy kupic telefon na prezent, dla osoby, ktora juz troche sie zapoznala ze smartfonami. Myslelismy nad galaxy y, ale 3" wyswietlacz to troche malo. No i ma bardzo slaby aparat. Granica to 600 zl i telefon musi byc nowy. Teraz wpadl mi w oko galaxy ace. Nie psuje sie to to (jak e52), nie zamula? Umowilem sie juz w sumie z gosciem ale dalej mysle i szukam potwierdzenia tej decyzji. Ja uzywam iphone 3g, ma wyswietlacz takiej samej wielkosci, ale po prawie 4 latach denerwuje mnie, bo chodzi juz woooolniutko. Osobie majacej zostac obdarowana pasuje taka wielkosc - z tego co widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

Data: 2012-05-16 15:19:58
Autor: kakmar
Galaxy Ace - warto?
Dnia 16.05.2012 krabar@gmail.com <krabar@gmail.com> napisał/a:
[...]

Nie warto, szukaj czegoś z ARMv7 i 512MB RAM, co najmniej, więcej miejsca
na aplikacje też się przyda. Nawet tani SE LWW powinien być lepszym wyborem.

--
kakmaratgmildotcom

Data: 2012-05-16 22:05:57
Autor: Ircys
Galaxy Ace - warto?
On 16 Maj, 17:19, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
Dnia 16.05.2012 kra...@gmail.com <kra...@gmail.com> napisał/a:

> Chcemy kupic telefon na prezent, dla osoby, ktora juz troche sie zapoznala ze smartfonami. Myslelismy nad galaxy y, ale 3" wyswietlacz to troche malo. No i ma bardzo slaby aparat. Granica to 600 zl i telefon musi byc nowy.. Teraz wpadl mi w oko galaxy ace. Nie psuje sie to to (jak e52), nie zamula? Umowilem sie juz w sumie z gosciem ale dalej mysle i szukam potwierdzenia tej decyzji. Ja uzywam iphone 3g, ma wyswietlacz takiej samej wielkosci, ale po prawie 4 latach denerwuje mnie, bo chodzi juz woooolniutko. Osobie majacej zostac obdarowana pasuje taka wielkosc - z tego co widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

Mam Galaxy Ace od roku, jestem zadowolony.

Ircys

Data: 2012-05-19 15:00:07
Autor: KiloSierra
Galaxy Ace - warto?
W dniu 12/05/17 07:05, Ircys pisze:

Mam Galaxy Ace od roku, jestem zadowolony.

Ircys

rotfl

Data: 2012-05-16 16:58:57
Autor: boxfish
Galaxy Ace - warto?
W dniu 2012-05-16 15:15, krabar@gmail.com pisze:
[...]

telefon od roku dostępny .... czy tak trudno coś o nim znaleźć ? np

http://bit.ly/IlHPt3

Galaxy Ace - warto?