Galaxy Note II i karta SIM?

Data: 2013-05-19 20:15:15
Autor: Waldek Godel
Galaxy Note II i karta SIM?
Dnia Sun, 19 May 2013 20:56:01 +0100, Raffaello napisał(a):

Przymierzam się do zakupu Note II, ale z tego co widze, to on gniazdko na kartę SIM ma dosyć małe... A ja dysponuję zwyczajną kartą SIM. Czy jest jakaś opcja zmieszczenia jej, przycięcia? Czy w Orange ją wymieniają za jakąś opłatą na małą czy przycinają jakoś?

Orange ją wymieni, a prawie każdy handlarz komórkami przytnie. Można też samemu, nożyczkami. W necie są stosowne szablony, dokładnie
wymierzyć, znaleźć ostre nożyczki i sru...

Raz nawet kiedyś w samochodzie przycinałem, scyzorykiem (tyle, że
porządnym, z cążkami). Pacjent przeżył i działał jeszcze potem prawie dwa
lata.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.