Galaxy Note II i karta SIM?

Data: 2013-05-20 08:14:34
Autor: Chris
Galaxy Note II i karta SIM?
Raffaello nabazgra艂(a):

Przymierzam si臋 do zakupu Note II, ale z tego co widze, to on gniazdko na kart臋 SIM ma dosy膰 ma艂e... A ja dysponuj臋 zwyczajn膮 kart膮 SIM. Czy jest jaka艣 opcja zmieszczenia jej, przyci臋cia? Czy w Orange j膮 wymieniaj膮 za jak膮艣 op艂at膮 na ma艂膮 czy przycinaj膮 jako艣?

5 min u operatora i masz now膮 kart臋 minisim, za 10z艂 przy okazji kupi艂em przej艣ci贸wk臋 z mini na normaln膮 bo czasami si臋 przydaje.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2013-05-20 16:46:26
Autor: ALEX Alpha MR
Galaxy Note II i karta SIM?
Dnia Mon, 20 May 2013 08:14:34 +0200, Chris napisa艂(a):

[...]

Ja poszed艂em do opa, powiedzia艂em 偶e mam nowy fon i potrzebuj臋 microSIM i
dosta艂em od r臋ki.
za 10z艂 przy okazji kupi艂em przej艣ci贸wk臋 z mini na normaln膮 bo czasami si臋 przydaje.

Ja mam ramk臋 z nowej karty sim. Wpinam micro i mam mini. Ale ja to u z艂ego
Playa dla go艂odupc贸w jestem.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy

Data: 2013-05-21 09:13:58
Autor: Chris
Galaxy Note II i karta SIM?
ALEX Alpha MR nabazgra艂(a):

[...]

Od r臋ki znaczy 5 min u opa bo musieli to wbi膰 do kompa :)

za 10z艂 przy okazji kupi艂em
przej艣ci贸wk臋 z mini na normaln膮 bo czasami si臋 przydaje.
Ja mam ramk臋 z nowej karty sim. Wpinam micro i mam mini. Ale ja to u z艂ego
Playa dla go艂odupc贸w jestem.

Ja nie dosta艂em gratis ale 10z艂 to nie maj膮tek.