Galaxy S Advance: update PL do Jelly Bean - ktoś instalował?

Data: 2013-04-30 00:39:58
Autor: Gadacz
Galaxy S Advance: update PL do Jelly Bean - ktoś instalował?
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9070

Update dla Polski dostępny od kilku godzin. Ktoś instalował? Jakieś problemy?

--
Gadacz

Data: 2013-05-03 22:51:40
Autor: Roman Sąsiada
Dnia 2013-04-30 09:39, Użytkownik Gadacz napisał:
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9070

Update dla Polski dostępny od kilku godzin. Ktoś instalował? Jakieś problemy?

Ja wrzuciłem wczoraj przez Kiesa, większych problemów nie widzę, chociaż mam wrażenie że haczy się nieco bardziej niż GB przy wchodzeniu w kontakty lub przy odbieraniu rozmów. Fakt, nie robiłem wipe przed ani po wgraniu, a z tego co czytam na forum.android.com.pl taki wipe jest niemal obowiązkowy. Jeżeli zacznie mnie to denerwować to może o tym pomyślę.
Musiałem sobie tylko ponownie poustawiać skróty i widgety, nie straciłem żadnych danych.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl

Data: 2013-05-25 04:21:05
Autor: wieslaw27
Galaxy S Advance: update PL do Jelly Bean - ktoś instalował?

>http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-I9070
powyższy updates dotyczy  GT-I9070  a czy wiadomo  kiedy będzie dla
GT-I 9070 P.
Pozdrawiam  Wiesław

Galaxy S Advance: update PL do Jelly Bean - ktoś instalował?