Galaxy S III, LG Swift G, który szybciej się sprzeda?

Data: 2013-10-05 23:00:19
Autor: Kriss
Galaxy S III, LG Swift G, który szybciej się sprzeda?

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.pmtg.1380712342news.chmurka.net...
Pytanie jak w temacie. Pytam bo chcę wziąć w Playu, sprzedać za ok. 1300 zł
(widzę że oba chodzą po tyle) i kupić Motorolę Droid 4. Który lepiej wziąć
pod kątem sprzedaży?

Galaxy mogę mieć za 59 zł, Swift za złotówkę (przy abo 120 zł).

Jak bym kupował, to bym wybrał S3 - po prostu lepszy.

Galaxy S III, LG Swift G, który szybciej się sprzeda?